کارآفرینی در حوزه قارچ

افتتاح ۴۵۰ طرح اشتغال‌زایی در خراسان رضوی

۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بالغ‌بر ۲ هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی

افتتاح ۴۵۰ طرح اشتغال‌زایی در خراسان رضوی، طی اجرای مراسمی با حضور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مهندس رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با اهدا لوح سپاس برای باری دیگر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دلیل مشارکت در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان‌های این استان تقدیر به عمل آمد.

رونمایی از ۴۵۰ طراح اشتغال‌ زایی

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در سفر به استان خراسان رضوی از ۴۵۰ طرح اشتغال‌زایی بنگاه محور، تسهیلات محور و اجتماع‌محور که با مشارکت بانک قرض السنه مهر ایران به انجام رسید، رونمایی کرد.

الگوی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور «سحاب»

در خصوص افتتاح ۴۵۰ طرح اشتغال‌زایی در خراسان رضوی این ستاد که با مشارکت و تأمین مالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در استان خراسان رضوی آماده‌ی بهره‌برداری است، باید گفت این طرح مربوط به الگوی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور «سحاب» است که در شهرستان‌های سرخس و تربت‌جام راه‌اندازی شده‌اند. بر اساس این گزارش، این مشاغل در حوزه‌هایی هم چون پرورش قارچ، شترمرغ، مرغ بومی، دام سبک و سنگین، صنایع چوبی و … توسط بنیاد برکتِ ِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ایجاد و آماده بهره‌برداری است. در اثر راه‌اندازی و بهره‌برداری از این طرح‌های اشتغال‌زایی، ۱/۵۴۷ فرصت شغلی در شهرستان‌های سرخس و تربت‌جام استان خراسان رضوی ایجادشده است.

ارزش تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده طی سال گذشته

گفتنی است با مشارکت بنیاد برکت «وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)» و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته حدود ۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بالغ‌بر ۲ هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی و کارآفرینی در مناطق محروم پرداخت‌شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا