آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیفست فود با قارچ

آموزش آشپزی : املت قارچ و پنیر

آشپزی با قارچ : طرز تهیه املت قارچ و پنیر (غذای گیاهی

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای ساده طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم املت قارچ و پنیر است که یک غذای ساده است که به سرعت هم آماده می شود و به عنوان صبحانه یا پیش غذا می توان آن را سرو و میل نمود. همچنین این غذا چون گوشت ندارد گزینه ای مناسب برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد. در ادامه با طرز تهیه این املت خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ی املت قارچ و پنیر:


قارچ خرد شده: ۲ لیوان
فلفل دلمه‌ای خرد شده: ۱/۲ لیوان
تخم مرغ: ۴ عدد
پنیر چدار رنده شده: ۱/۴ لیوان
اسفناج خرد شده: ۱ لیوان
پیاز: ۱ عدد
سیر: ۴ حبه

طرز تهیه:

در ابتدا پیاز و سیر را خرد کنید و با مقداری روغن داخل ماهیتابه بریزید و روی حرارت متوسط بگذارید و مواد را تفت دهید.
پس از اینکه پیاز و سیر نرم شدند قارچ خرد شده و فلفل دلمه‌ای خرد شده را اضافه کنید، تفت دهید تا قارچ و فلفل نرم شوند و آب غذا کشیده شود. اسفناج خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا اسفناج بپزد (مقداری شوید خشک هم می‌توانید اضافه کنید)، تخم مرغ‌ها را داخل کاسه‌ای بشکنید و هم بزنید تا یک دست شود. تخم مرغ‌های زده شده، پنیر رنده شده، نمک و فلفل را به سبزیجات اضافه کنید، پس از اینکه تخم مرغ خودش را گرفت کمی مخلوط کنید سپس در ظرف بریزید و همراه با نان و سس دلخواه سرو کنید.

نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا