آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : املت گوشت و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه املت گوشت و قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای ساده طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم املت گوشت و قارچ است که یک غذای ساده است که به سرعت هم آماده می شود و به عنوان صبحانه یا پیش غذا می توان آن را سرو نمود. برای درست‌کردن املت گوشت و قارچ به‌صورت زیر عمل کنید:

مواد لازم:

تخم مرغ: ۳ عدد
جعفری خشک: ۱ قاشق غذاخوری
پودر سیر: ۱/۴ قاشق چای‌خوری
فلفل سیاه: ۱/۸ قاشق چای‌خوری
نمک: ۱/۸ قاشق چای‌خوری
گوشت قرمز چرخ کرده: ۱۱۰ گرم
قارچ ورقه شده: ۱۱۰ گرم
پیاز متوسط خورد شده: ۱/۲ پیاز
روغن زیتون: ۱/۲ قاشق غذاخوری
پنیر گودای رنده شده: ۱/۲ پیمانه

طرز تهیه:

در یک کاسه کوچک تخم مرغ‌ها را با جعفری، پودر سیر، نمک و فلفل بزنید و کنار بگذارید. در یک قابلمه گوشت چرخ کرده را روی حرارت متوسط بگذارید تا قهوه‌ای شود. کنار بگذارید. پیازها و قارچ را روی حرارت متوسط سرخ کنید تا زمانی که نرم شوند (حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه) دمای فر را روی ۵۰۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید. روغن زیتون را در یک قابلمه بریزید و بگردانید تا همه جای آن چرب شود. گوشت پخته، پیاز و قارچ‌های را به طور یکنواخت در آن پخش کنید.

مخلوط تخم مرغ هم زده را روی آن بریزید و قابلمه را بگردانید تا تخم مرغ همه جای آن پخش شود. روی حرارت متوسط به مدت ۲ دقیقه بپزید. پنیر را روی آن بپاشید. قابلمه را به فر انتقال دهید. به مدت یک تا دو دقیقه یا تا وقتی تخم مرغ‌ها بپزند، در فر بپزید؛ سپس از فر بیرون بیاورید و با احتیاط املت را داخل بشقاب بگذارید.

نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا