کارآفرینی در حوزه قارچ

انتخاب بانوی کارآفرین در سطح کشور

پروانه غلامی کارآفرین تهران شهرستان شهریار 

به انتخاب بانوی کارآفرین در سطح کشور کمک کنید. همکاران گرامی و فعالان محترم اقتصادی صنف و صنعت قارچ در کشور

با سلام و احترام

نظر به حضور سرکار خانم پروانه غلامی  مدیرعامل قارچ بهشت

از اعضای فعال صنف قارچ در مرحله نهایی بانوی کارآفرین کشور خواهشمند است با حمایت از ایشان، مرحمت نموده و برگ زرین دیگری را به نام صنف و خانواده بزرگ قارچ در اذهان عمومی و بدنه اجرایی کل کشور رقم بزنید

جهت استحضار سرکار خانم پروانه غلامی به‌صورت خودجوش در یک سال اخیر به نمایندگی از صنف قارچ و با ارائه رزومه به‌عنوان تولیدکننده قارچ در رویداد مهم انتخاب بانوی کارآفرین در سطح کشور شرکت نموده و پس از چند مرحله گزینش از میان ۷۰۰۰ بانوی کارآفرین در سطح کشور و مشاغل مختلف نهایتاً موفق به حضور در میان ۵۰ نفر برگزیده گردیده‌اند و در این مرحله نیازمند یاری و حمایت هم صنفی‌ها خود می‌باشند یقیناً قرار گرفتن ایشان بانام تولیدکننده قارچ در میان ۱۰ نفر بانوی کارآفرین برتر کشور و همین‌طور در میان تمامی صنوف و کسب‌وکارها می‌تواند به وصول بسیاری از مطالبات این صنف و همین‌طور تبلور اهمیت جایگاه قارچ در سطح کشور کمک نماید. لطفاً در صورت امکان وارد لینک زیر شده و به پروانه غلامی کارآفرین تهران شهرستان شهریار  روستای حصار زیرک  رأی دهید.
با سپاس فراوان

بانوی برتر کارآفرین کشور
بانوی برتر کارآفرین کشور

انتخاب خانم پروانه غلامی مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت قارچ بهشت به‌عنوان بانوی برتر کارآفرین کشور

سلام و وقت به خیر محضر تمامی تولیدکنندگان صنعت قارچ کشور یقیناً هرگونه حرکتی روبه‌جلو از جانب فعالان اقتصادی زنجیره قارچ کشور می‌تواند تأثیرات عمیقی بر تعالی این صنعت داشته باشد؛ بدین‌وسیله انتخاب شایسته سرکار خانم مهندس پروانه غلامی، تولیدکننده موفق را به‌عنوان بانوی برتر کارآفرین در میان هزاران بانوی فضای کسب‌وکار کشور و تنها نماینده خانواده بزرگ صنف قارچ تبریک عرض نموده و برای ایشان تداوم پیشرفت و موفقیت را از درگاه ایزد منان آرزومندیم.

روابط عمومی انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران

مصاحبه با سرکار خانم پروانه غلامی، بانوی کارآفرین برتر در سال 98

خانم پروانه غلامی در طرح انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر منتخب شدند.

به گزارش خبرگزاری هاگ؛ معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از خانم پروانه غلامی جهت فعالیت اقتصادی و اشتغال‌زایی او در شرایط اقتصادی کنونی تقدیر و قدردانی کردند.

باید یادآور شد سرکار خانم پروانه غلامی از طرف کمیته رسانه‌ای مقابله با تحریم‌ها، معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و همچنین نمایندگان وزارتخانه جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، در طرح انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر موردتقدیر قرار گرفتند.

در پایان نیز رسانه تخصصی قارچ کشور این موفقیت را به سرکار خانم غلامی تبریک عرض نموده و آرزومند توفیق روزافزون برای او است.

انتخاب بانوی کارآفرین در سطح کشور
انتخاب بانوی کارآفرین در سطح کشور

 

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا