انیمیشن و قصه

انیمیشن اردوگاه حیوانات و قارچ ممنوعه

همه حیوانات در یک اردوگاه وسط جنگل سرسبز و پردرخت با هم زندگی میکردن

انیمیشن اردوگاه حیوانات و قارچ ممنوعه

خوردن قارچ ممنوع…

همه حیوانات در یک اردوگاه وسط جنگل سرسبز و پردرخت با هم زندگی میکردن. غذای اصلی اونا قارچ بود و همیشه هم در انبار غذا تعداد زیادی کیسه‌های قارچ داشتن. یه فیل تپل و بامزه هم بین این حیوونا بود که اسمش راج بود. یک روز راج و دوستاش میخواستن مهمونی بگیرن و همه دوستاشون رو هم دعوت کنن اما قارچی نداشتن که از اونا پذیرایی کنن.

راج و دوستاش با هم دیگه فکر کردن که برن به انبار غذا و هرچی کیسه قارچ بود از اونجا بردارن و بیارن برای یه مهمونی قارچی. بنابراین صبر کردن که شب بشه و همه بخوابن و دیگه نگهبانی نباشه که جلوشون رو بگیره و نزاره اونا قارچ‌هارو بردارن. شب که نگهبان خوابید، راج و دوستاش به سمت انبار غذا به راه افتادن، یواش یواش رفتن به سمت نگهبان تا کلید در انبار غذا رو بردارن.

وقتی مطمئن شدن که نگهبان خوابه، کلید رو از جیبش برداشتن و به سمت انبار غذا رفتن. در انبار رو باز کردن و دیدن به‌به چقدر قارچ اینجا هست. اینقدر مقدارش زیاد بود که به همه میرسید، و همشون میتونستن تا صبح قارچ بخورن و لذت ببرن. کیسه‌های قارچ رو برداشتن و به سرعت از انبار دور شدن و به سمت دوستاشون که برای یه مهمونی قارچی اومده بودن حرکت کردن.

انیمیشن اردوگاه حیوانات و قارچ ممنوعه

 

بچه‌ها یادتون باشه این کار خیلی بدی هست که بخوایم بی‌اجازه وسایل دیگران رو برداریم و بیشتر از حق خودمون بخوایم…

 

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا