انیمیشن و قصه

انیمیشن‌ سگ قارچ خور و پسرک خمیری

انیمشین خمیری ماجراهای قارچ‌های جادویی و سگ قارچ‌خور

انیمیشن‌ سگ قارچ خور، پاپی و قارچ‌های وحشی یا قارچ‌های جادویی

پسرک خمیری با سگ کوچولو بامزه‎‌اش میرن به جنگل برای چیدن قارچ. یک سمت قارچ‌های خوراکی بوده و سمت دیگه قارچ‌های وحشی یا قارچ‌های جادویی.

سگ کوچولو تا قارچ‌ها رو میبینه میره به سمتشون که از قارچ‌ها بخوره. پسرک به سگش میگه که نباید این کار رو بکنه و ممکنه اون قارچ‌ها سمی باشن.

اما سگ کوچولو یه دونه از اون قارچ‎‌ها رو میخوره و یهو چشماش شروع میکنه به چرخیدن. سگ کوچولو حالا تبدیل به یک سگ بزرگ میشه و به پسرک خمیری حمله میکنه.

 

انیمیشن‌ خمیری سگ قارچ خور

پاپی و قارچ‌های وحشی یا قارچ‌های جادویی

 

پاپی پسربچه خمیری شکلی هست که شیطون و باهوشه. یه روز پاپی به همراه سگش برای اینکه قارچ پیدا کنن به جنگل میرن. وقتی میرسن به جنگل یه تعداد زیادی قارچ پیدا میکنن. پاپی خوشحال میشه.

با خودش میگه بهتره که تمام این قارچ‌هارو بچینم و به خونه ببرم. اما سگش که به خوراکی بودن قارچ‌ها شک کرده بوده به پاپی میگه نه اینکار رو نکن. میگه شاید این قارچ‌ها خوراکی نباشن و اگر بخوریم باعث مریضیمون بشن.

پاپی و قارچ‌های وحشی یا قارچ‌های جادویی

 

اما پاپی عصبانی میشه و به حرف سگش گوش نمیده و شروع میکنه به کندن قارچ‌ها. نمیدونسته که این قارچ‌ها خوراکی نیستن، قارچ‌ها جادویی بودن.

پاپی قارچ‌هارو با خودش به خونه میاره و سبد پر از قارچ رو میذاره تو آشپزخونه و میره میخوابه. شب که همه خواب بودن قارچ‌ها از سبد بیرون میان و بیدیل میشن به قارچ‌های خمیری بزرگ.

قارچ‌های خمیری بزرگ وقتی میبینن که پاپی خوابه، شروع میکنن به اذیت کردن سگ پاپی. یکی گوشش رو میکشه، یکی دمش رو میکشه، یکی میچرخوندش، پاپی صدای سگ رو میشنوه و از خواب بیدار میشه.

 

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا