انیمیشن و قصه

انیمیشن باب اسفنجی و قارچ

باب اسفنجی با حلزونش تو یه اقیانوس بزرگ با بقیه موجودات زندگی میکردن

انیمیشن باب اسفنجی و قارچ

باب اسفنجی با حلزونش تو خونه خوشگلش زندگی میکرده. اونا تو یه اقیانوس بزرگ با بقیه موجودات زندگی میکردن. یه روز تو خونشون میبینه که حلزون داره از رو زمین یه چیز عجیبی رو میخوره.

باب اسفنجی عصبانی میشه و به حلزون میگه اگر گرسنه‌ای بگو برات غذا بریزم. از رو زمین چیزی نخور. باب اسفنجی شروع میکنه به تمیز کردن زمین. نمیدونسته اون چیز عجیب یه نوع قارچ هست که واگیرداره.

وقتی باب اسفنجی مشغول تمیز کردن زمین بوده اون قارچ به بدنش منتقل میشه. باب اسفنجی که از این موضوع خبر نداشته شروع میکنه به انجام کارهای دیگه‌اش.

بعد از چند دقیقه خارش سرش شروع میشه و فکر میکنه که شاید باید بره حمام. پاتریک که هرروز میومده تا باب اسفنجی رو ببینه، از راه میرسه، تا باب اسفنجی در رو باز میکنه، پاتریک با نگرانی و تعجب میگه اون دیگه چیه رو سرت.

باب اسفنجی میگه فکر کنم باید برم حمام چون سرم هم خیلی میخاره. پاتریک میگه باشه پس من برم. پاتریک خداحافظی میکنه و میره، باب اسفنجی هم میره حمام و خیلی خوب خودش رو میشوره.

اون قارچ نه تنها از بین نمیره بلکه دائما روی سطح بدن باب اسفنجی در حال رشد و انتقال بوده. تا جایی که کل بدنش رو میگیره و امدادرسان ‌ها میان برای کمک رسانی به باب اسفنجی و اونو با خودشون میبرن.
بقیه داستان را تماشا کنید …

 

انیمیشن باب اسفنجی و قارچ

 

 

کودکان در سنین پایین‌تر قادر به تمیز دادن بین دنیای واقعی و غیرواقعی نیستند. همان‌طور که شخصیتشان براساس همانندسازی و الگوبرداری است، شخصیت‌های موجود در انیمیشن‌ها نیز می‌توانند روی آنها تأثیر بگذارند. بنابراین انیمیشن‌ها می‌توانند باعث فرهنگ‌سازی شوند و روی نگرش‌ها و ارزش‌های افرادی که نسل آینده را می‌سازند تأثیر بگذارند و در شکل گیری شخصیت کودکان نقش عمده‌ای را ایفا کنند.

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا