انیمیشن و قصه

انیمیشن ماجراهای دینو و قارچ‌های جادویی

دینو بچه دایناسوری که عاشق قارچ هست

انیمیشن ماجراهای دینو و قارچ‌های جادویی و یا قارچ سمی

توی یه جنگل بزرگ و پردرخت و خوشگل و سرسبز حیوانات زیادی باهم زندگی میکردن. حیوانات جنگل ما همه خیلی قارچ دوست داشتن و بیشتر وقت‌ها برای سیر کردن شکمشون قارچ میخوردن.

دینو بچه دایناسور بامزه، کوچولویی بود که بیشتر وقت‌ها تمام قارچ‌های جنگل رو میخورد و نمیذاشت قارچی تو جنگل باقی بمونه. آخه دینو خیلی قارچ دوست داشت و هرجا قارچ میدید بدون معطلی میخوردش.

انیمیشن ماجراهای دینو و قارچ‌های جادویی

یه روز همه حیوانات گرسنه بودن و دنبال قارچ میگشتن. اما اونجا که قارچی نمونده بود و باید مسیر طولانی رو برای پیدا کردن قارچ میرفتن. همه باهم به دنبال قارچ راه افتان.

قارچ‌ها تو قلمرو گرازهای وحشی بودن و برای چیدنشون باید با اونا میجنگیدن. خلاصه آقا خرسه و سمورا و دینو کوچولو و بقیه حیوانات حرکت کردن. رفتن به سمت قلمرو گرازهای وحشی تا یه عالمه قارچ پیدا کنن.

انیمیشن ماجراهای دینو و قارچ‌های جادویی و یا قارچ سمی

حیوانات بالاخره قارچ‌هارو پیدا کردن و خیلی خوشحال شدن. میگفتن به همه میرسه و حتی میتونیم تا روزها هم قارچ داشته باشیم و سیر بشیم.

اون قسمت محل زندگی گرازهای وحشی بود و همین‌طور که حیوانات داشتن از خوردن قارچ‌ها لذت میبردن گرازهای وحشی از راه رسیدن. اونا خیلی عصبانی شدن که بقیه حیوانات به محل زندگیشون اومدن و تازه دارن غذاشون هم میخورن.

انیمیشن ماجراهای دینو و قارچ‌های جادویی

ادامه ماجرا را در هاگ تماشا کنید…

 

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا