قارچ و خانوادهکودکانه

انیمیشن جدید قارچ خور؟؟!!

انیمیشن سوپر ماریو

هاگ:  انیمیشن جدیدی که قرار است براساس بازی‌ ویدئویی «برادران سوپر ماریو» معروف به «قارچ خور» ساخته شود، تیمی از بازیگران معروف را به عنوان صداپیشه انتخاب کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، کریس پرت که به بازی در فیلم‌هایی چون نگهبانان کهکشان و پارک ژوراسیک شناخته می‌شود و چارلی دی صداپیشه دانشگاه هیولاها به ترتیب صداپیشگی کاراکترهای ماریو و لویجی را برعهده خواهند داشت و آنیا تیلور جوی ستاره جوان سریال گامبی وزیر صداپیشه شاهدخت پیچ خواهد بود که اسیر ضدقهرمانی به نام باورز (با صداپیشگی جک بلک) است.

تیم صداپیشگان انیمیشن جدید قارچ‌خور تنها به این کاراکترهای اصلی خلاصه نمی‌شود؛ ست روگن صداپیشه کاراکتر دانکی کونگ (Donkey Kong) خواهد بود و کیگان-مایکل کی، فرد آرمیسن، مایکل ریچاردسون و سباستین مانیسکالکو به ترتیب به جای کاراکترهایی چون تود (Toad)، کرنکی کونگ (Cranky Kong)، کامک (Kamek) و اسپایک (Spike) حرف می‌زنند. به گفته تهیه‌کنندگان این پویانمایی، هر صداپیشه با توجه به توان خود در نمایش روحیه منحصربه فرد هر شخصیت انتخاب شده است.

صداپیشگان انیمیشن سوپر ماریو
صداپیشگان انیمیشن سوپر ماریو

 

انیمیشن قارچ خور ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آذر ۱۴۰۱) اکران می‌شود. بودجه این پروژه سینمایی به طور مشترک توسط کمپانی نینتندو و استودیو فیلمسازی یونیورسال تامین می‌شود. آرون هورواث انیماتور آمریکایی و مایکل جلنیک فیلمنامه‌نویس و انیماتور کارگردانی این پروژه را برعهده خواهند داشت و کریس ملداندری مؤسس کمپانی ایلومنیشن انترتینمنت و شیگرو میاموتو طراح معروف ژاپنی تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. فیلمنامه انیمیشن موردانتظار سوپر ماریو نیز کاری است از متیو فوگل که فیلمنامه‌نویسی برای انیمیشن مینیون‌ها: خیزش گرو را در کارنامه دارد.

ملداندری در رویداد مجازی نینتندو دایرکت ضمن اعلام تیم صداپیشگان انیمیشن جدید قارچ خور گفت: ماریو و لویجی دو مورد از محبوب‌ترین قهرمانان فرهنگ عامه هستند و مفتخریم در این فیلم فرصت منحصربه فردی داریم که از نزدیک با شیگرو میاموتو و تیم خلاق نینتندو برای زندگی بخشیدن به این کاراکترها از نزدیک کار کنیم. این فیلم شبیه هیچکدام از انیمیشن‌هایی که ایلومینیشن تا به امروز ساخته نیست.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا