انیمیشن و قصه

انیمیشن سوپ قارچ آموزنده و جذاب

حیوونای جنگل بعد از بارون با هم دیگه یه سوپ قارچ خوشمزه میخورن

انیمیشن سوپ قارچ یک انیمیشن آموزنده و جذاب برای کودکان می‌باشد:

اتل متل یه جنگل ……………………… با حیوونای تنبل
یه فیل گنده و ناز ……………………… با گوش‌های پهن و باز

انیمیشن سوپ قارچ از اینجا شروع میشه که یه روز بارونی بچه‌ها کنار هم نقاشی میکشیدن، وقتی بارون بند میاد میرن بیرون که بازی کنن. یه رنگین کمون خیلی خوشگل تو آسمون میبینن و یهو یه تعداد خیلی زیاد قارچ پیدا میکنن.

تعجب میکنن که قبل از بارون اون قارچ‌ها اونجا نبوده اما حالا چجوری اینهمه قارچ اینجاس. یکی از بچه‌ها میگه، حتما بعد از رعدوبرق این قارچ‌ها دراومدن.

اون یکی میگه، حتما خیلی هم خوشمزه و آبدارن نگاه کنید چقدر خوشگل هستن و فورأ یه قارچ میخوره. اما یکی از بچه‌ها میگه که مامانش گفته نباید هر قارچی رو خورد شاید سمی باشه.

انیمیشن سوپ قارچ …

خلاصه بچه‌های دیگه هم که دلشون میخواد از اون قارچ‎‌ها بخورن، بدون توجه به حرف بزرگترها قارچ‌ها رو میخورن. زمانی نمیگذره که همه دل درد میگیرن و میوفتن رو زمین. یکی از بچه‌ها که نخورده بود میره دنبال کمک.

بچه‌ها مجبور میشن که یه چندروزی رو تو خونه استراحت کنن و یه عالمه هم دارو بخورن تا حالشون کاملا خوب بشه. بعد از اینکه خوب میشن مامان حنا با قارچ خوراکی خوشمزه براشون سوپ قارچ درست میکنه و میاره.

سوپ قارچ خوشمزه با پیاز و آویشن که بچه‌ها بخورن و کاملا قوی و خوب بشن و بتونن دوباره باهم برن تو جنگل بازی کنن. اما ایندفعه باید حواسشون باشه که بی‌اجازه به چیزی دست نزنن و یا چیزی رو نخورن تا مبادا دوباره مریض بشن.

ادامه ماجرا …

 

نتیجه میگیریم که بچه‌ها باید به حرف بزرگترها گوش کنن تا خدایی نکرده براشون اتفاق بدی نیوفته.

 

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا