انیمیشن و قصه

انیمیشن لاروا و قارچ؛ مجادله دو لارو بامزه

انیمیشنی محبوب در ژانر کمدی و محصول سال ۲۰۱۳ کره جنوبی می باشد

انیمیشن لاروا و قارچ: مجموعه چندین انیمیشن از جنگ و جدال، دوستی و ماجراهای جالب دو لارو بامزه است.

 

 

 

 

 

انیمیشن لاروا و قارچ

این انیمیشن بسیار محبوب، در ژانر کمدی بوده و محصول سال ۲۰۱۳ کره جنوبی می‌باشد، که مورد توجه خیلی‌ها قرارگرفته است. در این انیمیشن زیبا مجادله دو لارو بامزه را می‌بینیم که در هر قسمت ماجرای تازه‌ای به وجود می‌آورند.

معمولاً در کارتون‌ها رقص و آواز زیاد دیده می‌شود و این یکی از چیزهایی است که خیلی برای کودکان بامزه و جذاب است. آنها با دیدن رقص و آواز در کارتون‌های مورد علاقه خود تلاش می‌کنند حرکات آن شخصیت‌های کارتونی را تقلید کنند و یاد بگیرند تا مانند آن‌ها برقصند و بخوانند که این باعث افزایش مهارت‌ها و استعدادهای آن‌ها می‌شود.

صدا، لباس و فعالیت‌های شخصیت‌های کارتونی عواملی هستند که باعث شده‌اند کودکان عاشق آنها شوند. درواقع می‌توان گفت که از دید بچه‌ها، کارتون‌ها همان دنیای خیالی پر از سرگرمی هستند. اگرچه کارتون‌ها فقط شخصیت‌های متحرک خیالی هستند اما بچه‌ها درک بالایی برای فهمیدن این موضوع ندارند و تماشای کارتون به طور مداوم، بر ذهن و رفتار آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

انیمیشن به یادگیری چیزهای جدید کمک می‌کند، کودکان معمولاً علاقه‌ای به خواندن کتاب ندارند، مخصوصاً کتاب‌هایی که
مطالب خنده‌دار و جذابی در آن‌ها نیست. در عوض کودکان با تماشا کردن به سرعت یاد می‌گیرند و به همین دلیل است که مدارس تلاش می‌کنند مطالب مختلف را با ویدیو و انیمیشن به کودکان آموزش دهند. آن‌ها همچنین گاهی از بازی‌های رایانه‌ای برای آموزش کودکان استفاده می‌کنند.

 

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا