انیمیشن و قصه

انیمیشن ماجراهای سمنو و شقاقل قارچ‌های خواب

ماجرای جذاب شقاقل و قارچ‌های خواب

انیمیشن ماجراهای سمنو و شقاقل قارچ‌های خواب: داستان امروز سوپ قارچ شقاقل

شقاقل به همراه هیپ و هاپ میرن جنگل که قارچ بچینن برای سوپ قارچ که ببوخان میخواد درست کنه براشون. تازه وارد جنگل میشن که همونجا یه عالمه قارچ پیدا میکنن برای سوپ قارچ. اما نمیدونستن که اونا قارچ خوابه و خوراکی نیست.

شقاقل با خوشحالی میگه وای چقدر قارچ، میتونیم همینارو بچینیم و برای ببوخان ببریم تا برای سوپ قارچ ازش استفاده کنه. اما قیافه قارچ‌ها عجیب و غریب بوده و هیپ و هاپ به شقاقل میگن که ممکنه اینا قارچ خواب باشه و نباید اونارو بچینیم.

انیمیشن ماجراهای سمنو و شقاقل قارچ‌های خواب

هیپ و هاپ میگن که اسبی‌خان خیلی تأکید کرده که مراقب باشیم قارچ خواب نکنیم. باید بریم خیلی دورتر اونطرف درخت بلوط تا قارچ‌های خوراکی و خوشمره پیدا کنیم. شقاقل بهشون میخنده و میگه قارچ خواب دیگه چیه.

شقاقل میگه ببینید چقدر این قارچ‌ها تازه‌اس و چه عطر و بویی داره من که میگم اینا خوراکیه و خیلی هم خوشمزه. نیازی نیست این راه دور رو تا اونطرف درخت بلوط بریم برای پیدا کردن قارچ. همینارو بچینیم و ببریم برای ببوخان تا برامون سوپ قارچ درست کنه.

انیمیشن ماجراهای سمنو و شقاقل قارچ‌های خواب

هیپ و هاپ وقتی میبینن که اینجوری مجبور نیستن مسیر طولانی رو برای چیدن قارچ برن، به حرف شقاقل گوش میدن. همون قارچ‌هارو اول جنگل میچینن و میبرن برای ببوخان تا براشون سوپ درست کنه.

وقتی برمیگردن به مزرعه و ببوخان قارچ‌هارو میبینه به شقاقل میگه این قارچ‌ها خیلی قیافه عجیب و غریبی دارن و ممکنه خوراکی نباشن. اما شقاقل میگه که نه ما اونارو با دقت چیدیم و خیلی هم راه طولانی رفتیم تا به این ‌قارچ‌ها رسیدیم.

 

 

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا