گزارشات

اپلیکیشن هاگ از نگاه مدعوین قبل و بعد از رونمایی

نطرات شرکت کنندگان محترم همایش سامانه هوشمند صنعت قارچ

عموم افرادی که در همایش رونمایی از سامانه تخصصی هوشمند صنعت قارچ (اپلیکیشن هاگ) حضور داشتند، در انتظار رویت سایتی در محیط مجازی بودند که شامل همان مطالبی باشد که قبلا به صورت مکتوب در قالب مجله خبری ارائه می‌شد. از نگاه مخاطبین یک سامانه ایده‌آل، سامانه‌ای بود که بتواند در درازمدت یا کوتاه‌مدت، اثرات موثری بر سرانه مصرف بگذارد، و معضلات واقتی تولید و فروش قارچ را در تعاملات افراد با یکدیگر  شفاف نماید.

قبل از رونمایی از اپلیکیشن هاگ، بعضی از شرکت‌کنندگان پیش‌بینی می‌کردند که این سامانه، توسعه یافته‌ی فعالیت‌های کانال تلگرامی مشروم بیزینس باشد و به نوعی صدای فعالان صنعت قارچ محسوب ‌شود. آنان امید داشتند که هاگ بتواند اثر مثبتی بر  بازار شکننده قارچ  داشته و با شفافیت در این عرصه، ثبات بازار را برای تمامی فعالان این صنف، به ارمغان آورد.

اما اپلیکیشن هاگ بسیار فراتر از انتظارات همه آنان بود! عالی، کامل، جامع، غیر قابل تصور واژگانی بود که برای توصیف هاگ پس از رونمایی به کار می‌رفت. از نظر مخاطبان، آنچه در هاگ تدبیر شده بی نظیر است و برخی خود را موظف می‌دانستند که نقشی در توسعه، تبلیغ و کاربرد حداکثری آن در صنعت قارچ داشته باشند.

مجید نادری، مبدع سامانه هاگ، ضمن تشکر از حضار، بیان کرد که او تلاش کرده سهم خود را در ساماندهی و ارتقای صنعت قارچ به نحو احسن انجام دهد و کمکی هر چند ناچیز به این صنف شریف ارائه کند. وی اظهار امیدواری نمود دیگران هم بتوانند نقش خود را به درستی در این عرصه ایفا نمایند.

خوشتر آن باشد که سر دلبران                    گفته آید در حدیث دیگران

مبدع و مجری طرح اولین سامانه هوشمند صنعت قارچ کشور از جزئیات هاگ اولین سامانه هوشمند صنعت قارچ در کشور خبر داد. این همایش جمعه ۳۱ تیر ماه در مرکز همایش های صدا و سیما با بیش از ۲۵۰ تولیدکننده فعال در زمینه صنعت قارچ، به همراه توزیع‌کنندگان و سایر فعالان در این عرصه از سراسر کشور حضور داشتند برگزار شد.

مجید نادری مدیر عامل شرکت هنر ایماژ گیتی از اپلیکیشن هاگ رونمایی کرد که با کاربری ساده و آسان، به همگان امکان استفاده از امکانات متعدد این اپ را می‌دهد. این اپ از ۹ کلید طلایی به همراه قیمت روزانه و نمودار تغییرات قیمت قارچ در هر روز تشکیل شده است. در این پست با تصاویری از این همایش با ما همراه باشید.

با مصاحبه مهندس میرزاده مدیر مزرعه قارچ ملارد در همایش رونمایی از سامانه هوشمند صنعت قارچ همراه با ما باشید.

با مصاحبه مهندس غلامرضا اسلامی زاده مدیر عامل شرکت جلگه دز (قارچ دزفول) در همایش رونمایی از سامانه هوشمند صنعت قارچ همراه با ما باشید.

مبدع و مجری طرح اولین سامانه هوشمند صنعت قارچ کشور از جزئیات اولین هاگ سامانه هوشمند صنعت قارچ در کشور خبر داد. این همایش جمعه۳۱ تیر ماه در مرکز همایش هی صدا و سیما با بیش از ۲۵۰ تولیدکننده فعال در زمینه صنعت قارچ، به همراه توزیع‌کنندگان و سایر فعالان در این عرصه از سراسر کشور حضور داشتند برگزار شد.

مجید نادری مدیر عامل شرکت هنر ایماژ گیتی از اپلیکیشن هاگ رونمایی کرد که با کاربری ساده و آسان، به همگان امکان استفاده از امکانات متعدد این اپ را می‌دهد. این اپ از ۹ کلید طلایی به همراه قیمت روزانه و نمودار تغییرات قیمت قارچ در هر روز تشکیل شده است.  در این پست با تصاویری از این همایش با ما همراه باشید.

مجید نادری مدیر عامل شرکت هنر ایماژ گیتی از اپلیکیشن هاگ رونمایی کرد که با کاربری ساده و آسان، به همگان امکان استفاده از امکانات متعدد این اپ را می‌دهد. این اپ از ۹ کلید طلایی به همراه قیمت روزانه و نمودار تغییرات قیمت قارچ در هر روز تشکیل شده است.  در این پست با تصاویری از این همایش با ما همراه باشید.

 

بخش سوم تصاویر همایش

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا