اخبار تولید قارچ سراسر کشور

ایرانیزه شدن صنعت قارچ در اصفهان

صنعت قارج را در اصفهان مکانیزه خواهیم کرد

ایرانیزه شدن صنعت قارچ در اصفهان، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در جشنواره آشپزی با قارچ ، ضمن تبلیغ خود و بیان اینکه پشتوانه ما به رای شما مردم است،  افزود: صنعت قارج را در اصفهان مکانیزه خواهیم کرد .

به گزارش خبرگزاری هاگ، جشنواره آشپزی با قارچ  اصفهان در حالی در بین صدها نفر از مردم برگزار شد که در این میان سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی فرصت را غنیمت دانسته و به تبلیغ عملکرد خودپرداخت و بازهم اصل صحیح تغذیه و جای ندادن ارزش‌های تغذیه‌ای مثل قارچ که بسیاری از بیماری‌ها به خاطر سرمایه‌گذاری نکردن روی تغذیه سالم به مردم است و عدم آشنایی مردم به این اصل مهم سبب شده که امروزه در سفره‌های غذایی مردم بسیاری از محصولات سالم جایی نداشته باشند و از آن جمله قارچ است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این موضوع که باید ریشه هر دست‌کجی بیت‌المال حذف شود،  ادامه داد: به دنبال ایرانیزه شدن صنعت قارچ در اصفهان هستیم.

اخذ مالیات از خریداران مسکن

او با خطاب قرار دادن قشر کشاورز به‌عنوان قشر مظلوم، اجرای طرح حذف بازنشستگان را بزرگ‌ترین اقدام خود در طول دوران نمایندگی عنوان کرد و در همین رابطه اضافه کرد: ما خواهان گرفتن مالیات بر افرادی هستیم که مسکن روی مسکن می‌خرند و بازار خانه را آشفته کرده‌اند و به این طریق به دنبال کاهش فاصله بین فقیر تا غنی هستیم.

قارچ در سفره غذایی مردم

پرفسور پاک نهاد مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بابیان این موضوع که مصرف قارچ و قرار دادن آن در سفره‌های غذایی مردم باعث می‌شود که از بسیاری بیماری‌های قلب و عروق شامل پرفشاری خون و چربی خون و گرفتگی خون جلوگیری و با افزایش سیستم دفاعی بدن، اشتها را کم و در کنترل وزن و معضل چاقی کمک‌کننده باشد.

قارچ؛ آب‌رسان

پاک‌نهاد در ادامه سخنان خود راجع به تولید قارچ و فواید استفاده از قارچ این‌گونه عنوان کرد۹۲ درصد وزن قارچ را آب تشکیل می‌دهد و یک آب‌رسان خوب برای بدن است و به جهت داشتن انواع ویتامین‌های B در سلامت پوست و مو و ناخن کمک دهنده است

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا