اخبار صنعت قارچحوادث صنعت قارچ

قارچ‌های تاریخ‌ مصرف گذشته منجر به بازداشت فرد متهم شد

بازداشت مردی که قارچ های سمی را به تهرانی ها می فروخت

مرد تهرانی که اقدام به توزیع قارچ‌های تاریخ‌ مصرف گذشته می‌کرد دستگیر شد.

قارچ‌های تاریخ‌ مصرف گذشته منجر به بازداشت فرد متهم شد. به گزارش  خبر گزاری هاگ، به نقل از گروه حوادث رکنا، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر اینکه داخل یک دستگاه خودرو وانت فردی با باز کردن بسته‌های قارچ‌های تاریخ‌ مصرف گذشته اقدام به پخش کردن آنها دربسته تازه و از بین بردن پلمپ های آنان کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت مالک خودرو و محل تردد وی دریکی از مناطق شمالی تهران شناسایی که با اخذ دستور قضایی در صبح روز ۳۰ فروردین‌ ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران به آدرس اعلامی در حوالی فرمانیه اعزام و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت متهم را درحالی‌که در حال باز کردن بسته‌های تاریخ‌ مصرف گذشته بود دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس همواره با کسانی که بخواهند سلامتی شهروندان راه به خطر انداخته و از این راه برای خود مال اندوزی کنند به شدت برخورد می‌کند و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موراد سریعاً با پلیس درمیان بگذارند.

گفتنی است برابر دستور قضایی خودروی مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

قارچ‌های تاریخ گذشته در کجا بفروش می‌رسند؟

قارچ‌های تاریخ مصرف گذشته از مزارع تولید وارد بازار نمی‌شود. سودجویان فعال در حوزه توزیع قارچ خوراکی برای سود بیشتر دست به این کار می‌زنند. بسته‌بندی‌های قارچ پس از بفروش نرسیدن در مغازه‌ها و هایپرها به ایشان مرجوع می‌شود. سودجویان برای جلوگیری از ضرر و منافع بیشتر قارچ‌ها را اسلایس می‌کنند. پس از اتمام این کار آنها را به فست فودها می‌فروشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا