اخبار عمومی و گزارش

بازدید فرماندار شهرستان آبیک از یک واحد تولید قارچ

رئیس اداره تعاون شهرستان آبیک از شرکت قارچ صدف بازدید کرد

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک به همراه غلامرضا اخلاقی بخشدار بخش مرکزی، بیژن لطفی مدیر جهاد  کشاورزی و حسین بابایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک از شرکت قارچ صدف این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس گفته‌های فرماندار شهرستان آبیک طی این بازدید: واحد پیشرفته و به‌روزی همچون شرکت قارچ صدف نقش بسزایی در تولید مواد غذایی کشور ایفا دارد که در این شرایط اقتصادی، زحمات مدیران این شرکت جای تبریک و قدردانی دارد.

بودجه اختصاص داده‌شده

این مقام مسئول بودجه کشور را ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: از این میزان، ۴۰ هزار میلیارد تومان صرف خسارت سه استان سیل‌زده می‌شود.

احمد پور در توضیح بیشتر در خصوص ادامه هزینه‌های بودجه‌ای افزود: باقی‌مانده بودجه هم بین ۳۵ تا ۴۰ درصد و نهایت ۵۰ درصد قابل تخصیص خواهد بود و برای آسفالت مسیر شرکت قارچ صدف که ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، نمی‌توانم قول مساعد دهم.

تأکید دولت و مجلس؛ پروژه جدید اجرا نشود

فرماندار شهرستان آبیک در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: از سوی دولت و مجلس تأکید شده به‌هیچ‌عنوان پروژه جدیدی امسال آغاز نشود و بر تکمیل پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تأکید شده است.

وی عنوان کرد: با مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رایزنی می‌شود تا بتوان تراشه آسفالت در مسیر خاکی شرکت قارچ صدف و دیگر شرکت‌های احداث‌شده در این مسیر اختصاص داد.

فرماندار شهرستان آبیک در پایان نسبت به فعالیت‌های در جریان یادآور شد: درصورتی‌که شرایط دولت مطلوب شود می‌توان نسبت به آسفالت این مسیر که نیمی از آن در حوزه شهرستان نظرآباد قرار دارد، با مساعدت مسئولان این شهرستان بتوان اقدام کرد. گفتنی است تمام تلاش مدیران کارخانه حفظ کارگر است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا