تکنولوژی در صنعت قارچ

بازدید از کارخانه بسته‌بندی قارچ پاریس

افزایش طول عمر قارچ با بسته بندی اصولی

کارخانه بسته‌بندی قارچ پاریس را با تماشای کلیپی که تهیه شده است بازدید کنید.

حفاظت از مواد غذایی از زمان تولید تا هنگام مصرف امر بسیار مهمی است. عواملی بسیاری باعث از بین رفتن ارزش مواد غذایی می‌شوند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فساد میکروبی، تغییر ساختار مولکولی، از دست دادن برخی خواص مهم مانند ویتامین و … اشاره کرد، معمولاً  این موارد عواملی هستند که باعث رشد میکروارگانیسم‌ها در یک محصول بعد از تولید می‌شوند.

بنابراین بسته بندی قارچ بلافاصله بعد از برداشت اهمیت بسیاری دارد چراکه مانع رشد میکروارگانیسم ها در این ماده غذایی می شود و ماندگاری آن را افزایش می دهید.

در این کلیپ بسته بندی قارچ با استفاده از ظروف یکبار مصرف را تماشا کردید. در این مدل بسته بندی به دستگاه سلفون کش نیاز است.

روش های بسته بندی مختلفی مانند بسته بندی وکیوم نیز مورد استفاده قرار می گیرد این نوع بسته بندی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد.

دستگاه وکیوم هوای داخل پاکت قارچ ها را تخلیه می کند بنابراین فضای خلاء ایجاد می شود. این روش طول عمر قارچ را افزایش می دهد و آن ها در مدت طولانی تری تازه و سالم باقی می مانند.

مدل دیگر بسته بندی استفاده از دستگاه شیرینگ پک است. این دستگاه سرعت بالایی دارد و برای سالن های پرورش بزرگ مفید است. بسته بندی انجام شده با این روش می تواند فشار و وزن بالا را به خوبی تحمل نماید و قارچ ها نیز عمر طولانی تری خواهند داشت.

کارخانه بسته‌بندی قارچ پاریس بسته بندی قارچ های خوراکی را در ظروف یکبار مصرف نشان داد. بسته بندی قارچ یکی از شغل های سود آور قلمداد می شود. چراکه قارچ ماده غذایی پرطرفداری است و علاقه مندان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. بنابراین بسته بندی آن از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر است.

برای تماشای فیلم های بیشتر بخش تکنولوژی در صنعت قارچ هاگ را دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا