اخبار عمومی و گزارش

تولید قارچ در گوزل‌ دره از توابع بخش باغ حلی شهرستان سلطانیه در استان زنجان

برای نخستین بار در این روستا، کارگاه تولید قارچ مورد توجه یکی از روستائیان قرار گرفت

کارگاه تولید قارچ در گوزل‌ دره، رضا باقری بخشدار منطقه باغ حلی به اتفاق آقای زمانی معاون فرماندار و به همراهی فرمانده محترم سپاه منطقه، از کارگاه تولید قارچ در روستای گوزل دره بازدید کردند.

گوزل دره روستایی از توابع بخش باغ حلی شهرستان سلطانیه در استان زنجان است که مردم آن به کشت محصولات کشاورزی متعدد مشغولند. از محصولات مهم آن رشته خوراکی است که با برند گوزل‌ دره در استان‌های زنجان، آذربایجان‌شرقی، البرز و تهران ارائه می‌شود.

تولید قارچ در گوزل‌ دره برای نخستین بار در این روستا، کارگاه تولید قارچ مورد توجه یکی از روستائیان قرار گرفت و با ارائه محصولات خود به بازار محلی توانست توجه بسیاری از کشاورزان و تولیدکنندگان منطقه را به خود جلب کند. تا آنجا که بخشدار باغ حلی به همراه معاونت فرمانداری و فرمانده سپاه تصمیم گرفتند از تنها کارگاه پروش قارچ روستا بازدید کنند.

آنها اظهار امیدواری کردند که با توسعه و بازاریابی خوب، این فعالیت بتواند در روستا ترویج گردد و مزرعه داران دیگری را به این تولید ترغیب نماید. این روستا پتانسیل تولید قارچ را داراست. استان‌های همجوار می‌تواند بازار خوبی برای عرضه این محصول باشد. تولید قارچ علاوه بر اشتغالزایی سلامت جامعه و امنیت تولیدکنندگان را در بر می‌گیرد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا