اخبار صنعت قارچاخبار عمومی و گزارش

بازدید رئیس دادگاه عمومی از کارگاه پرورش قارچ جاورده

بخش چاروسا

به گزارش هاگ به نقل از ریواس جنوب، حجت الاسلام صادق انصاری پور در بازدید از کارگاه پرورش قارچ جاورده به عمل آورد، آنچه را که در توان خود بود همانجا حل و فصل کرد وآنچه را که مربوط به مدیران بود با تماس تلفنی قول همکاری گرفت.

حجت الاسلام انصاری پور گفت: در راستای حمایت از تولید و رفع موانع  که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، رئیس قوه قضائیه و آقای دکتر نگین تاجی رئیس محترم دستگاه قضایی استان است از تمام کارگاه های تولیدی بخش حمایت می کنیم و بازدید دوره ای از آنها در دستور حوزه قضایی بخش قرار دارد. وی گفت: پای صحبت های مسئول کارگاه نشستیم و مشکلات را از زبان خودش جویا شدم که مهمترین مشکل او بحث سوخت رسانی این کارگاه و استفاده از تسهیلات کم بهره برای خرید مایحتاج بوده است.

انصاری گفت: با مدیرعامل جهاد کشاورزی استان تماس گرفتم که قرار شد با در اختیار قرار دادن تسهیلات کم بهره زمینه افزایش وسعت این کارگاه را در مکانی با کیفیت تر فراهم کند و همچنین در بحث سوخت رسانی نیز مدیرعامل شرکت نفت قول همکاری دادند که رفع مشکل کنند.

وی افزود: با دعوت از شورا و دهیاری روستا نیز از آنها خواستم که در حد توان با این کارگاه تولیدی همکاری کنند.

انصاری در پایان بازدید از کارگاه پرورش قارچ گفت: مانع زدایی یکی از اهداف دستگاه قضایی است و در پی تاکید دکتر نگین تاجی حتما با تمام توان از تولیدات داخلی بخش حمایت خواهم کرد.

پایگاه خبری- تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا