اخبار عمومی و گزارش

بازدید مدیر عامل بانک کشاورزی از واحد تولید قارچ خوراکی

ظرفیت تولید سالانه ۶٠٠ تن قارچ خوراکی در ایوانکی

بازدید مدیر عامل بانک کشاورزی از واحد تولید قارچ خوراکی در ایوانکی، واحد تولیدی «قارچ نجم» با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به مبلغ ٢٧ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است و ظرفیت تولید سالانه ۶٠٠ تن قارچ خوراکی را دارد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- روح اله خدارحمی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان برنامه بازرسی و بازدید از طرح‌ها و اطلاع از
پیشرفت برنامه‌ها، روز سه شنبه ١٣ آذرماه از مجموعه تولید قارچ خوراکی در منطقه «ایوانکی» در استان سمنان بازدید کرد.

بازدید مدیر عامل بانک کشاورزی، خدارحمی در حاشیه این بازدید بابیان نقش مهم و تأثیر گزار این بانک در تأمین منابع مالی موردنیاز بخش کشاورزی، بر ضرورت توسعه واحدهای
تولیدی دارای توجیه اقتصادی و ایجاد ظرفیت‌های صادراتی در این بخش تأکید کرد.

ظرفیت تولیدی

بر اساس گزارش‌ها و آمارهای منتشره، واحد تولیدی «قارچ نجم» با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به مبلغ ٢٧ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است و ظرفیت تولید سالانه ۶٠٠ تن قارچ خوراکی را دارد.

لازم به ذکر می‌باشد که طرح توسعه این واحد تولیدی با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی با مبلغی حدود ۴۵ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی به‌زودی اجرا می‌شود که به‌این‌ترتیب میزان تولید آن به ١٢٠٠ تن در سال افزایش خواهد یافت.

همچنین در جریان به عمل آوردن این بازدید؛ مدیران، کارشناسان و برخی از روسای شعب این بانک در استان سمنان، خدارحمی را همراهی می‌کردند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا