کارآفرینی در حوزه قارچ

برداشت ۶۵۰ کیلوگرم قارچ توسط مددجویان

نخستین محصول کارگاه تولید قارچ در بازداشتگاه مرکزی اردبیل برداشت شد

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل طی سخنان خود، ضمن اعلام برداشت ۶۵۰ کیلوگرم قارچ، این موفقیت را حاصل حمایت از تولید و اشتغال مددجویان در بازداشتگاه مرکزی این استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- مراد فتحی در ادامه توضیحات این خبر خوب گفت: نخستین محصول کارگاه تولید قارچ در بازداشتگاه مرکزی اردبیل به میزان ۶۵۰ کیلوگرم برداشت شد و کاشت مرحله دوم در دست اقدام است.

وی همچنین ادامه داد: به دنبال توسعه اشتغال‌زایی و حرفه‌آموزی در بازداشتگاه مرکزی اردبیل، تعدادی از مددجویان شاغل در کارگاه پرورش قارچ، نخستین بخش از محصولات این کارگاه را برداشت کردند و به فروش رساندند.

بازدید از مراکز نگهداری فرزندان زندانیان در بهزیستی استان گلستان

مدیرکل زندان‌های استان گلستان طی یک بازدید از مراکز نگهداری فرزندان زندانیان در بهزیستی این استان از وضعیت و شرایط موجود بازرسی به عمل آورد.

در جریان این بازدید، علیرضا رضوانی، مدیرکل زندان‌های استان گلستان و ابراهیم غفاری، مدیرکل بهزیستی این استان از مراکز نگهداری فرزندان زندانیان، تحت پوشش سازمان بهزیستی دیدن کردند. رضوانی ازجمله اهداف به عمل آوردن این بازدید را، دلجویی، سرکشی و رسیدگی به مشکلات فرزندان زندانیان برشمرد.

اعطای مرخصی به ۳۰۰ مددجوی قزل‌حصاری در ایام اربعین

مدیر ندامتگاه قزل‌حصار در یک خبر خوب دیگر از اعطای مرخصی به ۳۰۰ زندانی این ندامتگاه در ایام اربعین خبر داد. علیرضا گرامی ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: این مرخصی‌ها به تشخیص قاضی پرونده از بین بیش از ۵۰۰ مددجو که شرایط استفاده از این تسهیلات را داشتند، اعطاشده است.

این مدیر فعال و دلسوز، تقویت ارتباط عاطفی مددجو با خانواده و رسیدگی به مشکلات قضایی خود را از اهداف مهم اعطای این مرخصی‌ها ذکر کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳٬۷۰۷ زندانی به مرخصی اعزام شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا