اخبار عمومی و گزارش

کارگاه‌های آموزشی مهارتی پرورش قارچ خوراکی ویژه بسیج اصناف

بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارد

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارتی پرورش قارچ خوراکی با همکاری نیروی مقاومت بسیج در محل بسیج اصناف خبر داد.

ابوالفضل معینی نژاد مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان تهران دراین‌باره گفت: با هدف افزایش سطح علمی و عملی و فنی تولیدکنندگان و علاقه‌مندان به پرورش قارچ خوراکی کارگاه آموزش مهارتی پرورش قارچ خوراکی به مدت دو روز به‌صورت تئوری و عملی (زیرا که اعتقاد بر این است که این آموزش باید هم به صورت عملی و هم صورت تئوری انجام شود آموزش عملی بدون داشتن اطلاعات، داشتن اطلاعات بدون آموزش عملی امکان پذیر نیست) با همکاری نیروی مقاومت بسیج در محل بسیج اصناف برگزار شد.

با تاکید بر اهمیت توجه به اشتغال جوانان نیز گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارد و هرجا نیاز به حضور بسیج باشد در امنیت، تولید، اشتغال و سلامت بسیجیان، لبیک گویان به ولایت، همیشه در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: این کارگاه به منظور اشتغال زایی و کسب در آمد جوانان جویای کار و ترغیب آنها برای اشتغال و افزایش تولید و حمایت از تولیدات داخلی راه اندازی شده است و این کارگاه‌های آموزشی مهارتی پرورش قارچ با مشارکت ۲۵ نفر توسط شرکت دهکده گلزار راگا و همکاری اداره ترویج شهرستان قرچک برگزار شد.

 

تمامی اخبار عمومی و گزارش صنعت قارچ را در مجله خبری-آموزشی هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا