گزارشات

برگزاری دوره آموزش آشپزی با قارچ

برگزاری دوره آموزشی جهت فرهنگ سازی افزایش سرانه مصرف قارچ

دوره های آموزشی آشپزی با قارچ سرای محلات:

هر هفته در یکی از سرای محلات مناطق 22 گانه تهران، دوره های آموزشی در راستای بالا بردن سطح آگاهی مردم جامعه از خواص قارچ خوراکی و افزایش سرانه مصرف قارچ در کشور، توسط انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ کشور، برگزار میگردد.

شرکت در این دوره ها برای عموم مردم، آزاد و رایگان میباشد. زمان برگزاری این دوره ها در سرای محلات اطلاع رسانی میگردد.


کلاس آموزش آشپزی با قارچ در سرای محله خواجه نصیر

در ادامه سلسله برنامه های فرهنگسازی افزايش سرانه مصرف قارچ خوراکی در بین خانوارها، کلاس های آموزش آشپزی با قارچ در سرای محلات مناطق 22گانه تهران برگزار میگردد.

برگزاری دوره آموزش آشپزی با قارچ در سرای محله خواجه نصیر
برگزاری دوره آموزش آشپزی با قارچ در سرای محله خواجه نصیر

اینبار دوره آموزش آشپزی با قارچ در مورخ دوشنبه 1402/12/21 در سرای محله خواجه نصیر، برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این کلاسهای آموزشی رایگان، از کارشناس انجمن، طرز تهیه غذاهای مختلف با قارچ را می‌آوزند و در پایان نیز یک بسته قارچ دکمه‌ای بصورت هدیه دریافت میکنند.

منبع: روابط عمومی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی ایران


برگزاری دوره آموزش سرای محله ونک:

این برنامه فرهنگی-آموزشی، در مورخ 1402/10/26، اینبار در سرای محله ونک و با حضور کارشناس انجمن و جمعی از اهالی منطقه ونگ که اغلب بانوان خانه‌دار بودند، برگزار شد.

به بانوان محلات، آموزش آشپزی با قارچ داده می شود و در مورد فواید انواع قارچ ها اطلاع رسانی خواهد شد.( پخش بروشور های آموزشی).

پخت و سرو غذاهای مختلف با قارچ توسط اساتید آشپزی مشهور انجام میشود که یکی از جذابیت های این رویدادهای فرهنگی است.

در شرایط اقتصادی فعلی و با عنایت به قیمت بالای گوشت، تامین پروتئین انواع غذاها با قارچ خوراکی، یک راه حل ارزان‌قیمت و سالم به شمار می آید.

در پایان جلسات نیز جهت بالا بردن سرانه مصرف قارچ در کشور، به شرکت کنندگان یک بسته قارچ دکمه‌ای بصورت رایگان، هدیه داده میشود.

منبع: روابط عمومی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی ایران


برگزاری دوره آموزش سرای محله سرو آزاد:

دوره آموزش آشپزی با قارچ در سرای محله‌های مناطق ۲۲ گانه تهران، اینبار در منطقه 22 در سرای محله سرو آزاد، در مورخ چهارشنبه 1402/05/29 ، توسط انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور، برگزار گردید.

سرای محله سرو آزاد

دوره آموزش آشپزی سرای محله سرو آزاد

فرهنگ سازی مصرف قارچ

افزایش مصرف قارچ با فرهنگ سازی در سرای محلات

 


دوره آموزش آشپزی فرهنگسرای امید:

به گزارش هاگ، در فرهنگسرای امید کارگاه «همه چی با قارچ» با حضور معصومه عیوضی کارشناس آشپزی صدا و سیما برای عموم برگزار می‌شود.

این کارگاه به منظور ترویج غذا و سبک غذایی سالم، و به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردها برای ایجاد سلامتی در بین آحاد جامعه و ارتقای سطح آگاهی نسبت به فواید قارچ و همچنین نشاط در بین مردم برگزار می‌شود.

 معصومه عیوضی کارشناس موفق آشپزی صدا و سیما است که تلاش میکند فرهنگ‌ غذایی سالمی را ترویج کند و از قارچ به جای گوشت در غذاهای مختلف استفاده نماید. او در تمام کارگاه های خود، خواص قارچ را بیان می کند و به سوالات شرکت‌کنندگان درباره فواید قارچ پاسخ میدهد. به علاوه او آشپزی با قارچ و غذاهای متنوعی را که با این ماده غذایی می‌توان طبخ کرد، را آموزش می‌دهد.

کارگاه غذایی «همه چی با قارچ» با مشارکت انجمن صنفی پرورش قارچ خوراکی ایران و به صورت رایگان برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۰۳۸۴۲ تماس بگیرند.

اگر شما مایل هستید به طور غیر حضوری با تمام خواص قارچ آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم مقالات بخش خواص قارچ را مطالعه کنید. در هاگ مارکت می توانید هر نوع قارچی را که نیاز داشته باشید تهیه نمایید.

دوره آموزش آشپزی سرای محله مهران:

دوره آموزش آشپزی با قارچ در سرای محله‌های مناطق ۲۲ گانه تهران، این بار در سرای محله مهران در مورخ چهارشنبه ۲۶ / ۵ / ۱۴۰۱ ، توسط انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور، برگزار گردید.
این دوره آموزش آشپزی با قارچ با تدریس سرکار خانم عیوضی کارشناس مجرب آشپزی و تغذیه رسانه ملی و اهدای قارچ رایگان به شرکت کنندگان جهت فرهنگسازی افزایش سرانه مصرف قارچ، برگزار گردید.

(روابط عمومی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی ایران )

دوره آموزشی سرای محله مهران

افزایش سرانه مصرف قارچ سرای محله مهران

توزیع قارچ در بین شرکت کنندگان دوره افزایش سرانه مصرف قارچ


برگزاری دوره آموزشی مجموعه شهربانو

 تصاویر دوره آموزشی مجموعه شهربانو مرداد ماه1402:

دوره آموزش آشپزی با قارچ در سرای محله‌های مناطق ۲۲ گانه تهران، این بار در منطقه 3 در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو، در مورخ چهارشنبه 1402/05/25 ، توسط انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور، برگزار گردید. تصاویری از این دوره را تماشا کنید.

فرهنگ سازی مصرف قارچ در مجموعه شهربانودوره آموزشی مصرف قارچ خوراکیفرهنگ سازی در سرای محلات

 تصاویر دوره آموزشی مجموعه شهربانو شهریور ماه 1401:

آموزش آشپزی با قارچ توسط انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ و همکاری شرکت های تولید قارچ به صورت اسپانسر هر هفته در سرای محلات ۲۲ گانه تهران برگزار می شود.

این هفته نیز این دوره آموزشی آشپزی با قارچ در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه (۳) در تاریخ 1401/06/12 با تدریس سرکار خانم عیوضی کارشناس مجرب آشپزی و تغذیه رسانه ملی برگزار گردید. طی این دور ه آموزش چند غذا با قارچ به شرکت کنندگان تعلیم داده می شود و قارچ رایگان نیز به شرکت کنندگان جهت فرهنگ سازی و افزایش سرانه مصرف قارچ در دوران پساکرونا اهدا گردید.

رسانه هاگ به عنوان عضوی کوچک از جامعه وظیفه خود میداند تا از این اقدام هوشمندانه و به موقع انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ (اتحادیه قارچ) قدردانی کرده، زیرا در شرایط اقتصادی کنونی جامعه و قیمت بالای گوشت، قارچ خوراکی می تواند جایگزین مناسبی برای تامین پروتئین غذاها و افراد جامعه باشد.

انشاالله با ادامه این روند و انجام اینگونه اقدامات مفید، فرهنگ سازی لازم برای افزایش سرانه مصرف قارچ در کشور صورت پذیرد.

با ویدئو و تصاویری از این دوره آموزشی همراه با ما (هاگ) باشید.

آموزش آشپزی با قارچ توسط انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ و همکاری شرکت های تولید قارچ به صورت اسپانسر هر هفته در سرای محلات ۲۲ گانه تهران برگزار می شود.

این هفته نیز این دوره آموزشی آشپزی با قارچ در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه (۳) در سه شنبه ۱۵ / ۶ / ۱۴۰۱ با تدریس سرکار خانم عیوضی کارشناس مجرب آشپزی و تغذیه رسانه ملی برگزار گردید.

طی این دوره آموزش چند غذا با قارچ به شرکت کنندگان تعلیم داده می شود و قارچ رایگان نیز به شرکت کنندگان جهت فرهنگ سازی و افزایش سرانه مصرف قارچ در دوران پساکرونا اهدا گردید.

برگزاری دوره آموزش آشپزی با قارچ

داور مسابقه آشپزی با قارچ

برگزاری دوره آموزش آشپزی با قارچ

برگزاری دوره آموزش آشپزی با قارچ


دروه آموزش آشپزی فرهنگسرای خانواده:

کارگاه «آشپزی با قارچ» با حضور معصومه عیوضی کارشناس آشپزی صدا و سیما روز چهارشنبه 25 خرداد ساعت11 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش هاگ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ توسعه و گسترش هرچه بیشتر غذاهای متنوع، زیباتر شدن سفره خانواده و افزایش مهارتی بانوان از جمله اهداف این برنامه است.
دوره های آشپزی در جهت عمیق تر نمودن آشنایی فراگیران با هنر و علم پخت و پز و آشپزی، ایجاد ابتکار فردی و دستیابی فراگیران به سبک های ویژه و آشنایی هر چه بیشتر با انواع غذاهای ایرانی تاثیر به سزایی دارد.
کارگاه «آشپزی با قارچ» با همکاری انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی ایران برگزار می شود و حضور علاقه مندان در این برنامه آزاد است.
فرهنگسرای خانواده در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (یوسف‌ آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88712839 تماس بگیرند.

در دوران قبل از کرونا انجمن صنفی پرورش قارچ کشور، برای فرهنگ سازی و بالا بردن سرانه مصرف قارچ در کشور اقدام به برگزاری دورهای آموزشی آشپزی با قارچ می نمود که با شیوع کرونا برگزاری این دوره ها متوقف گردید.


فرهنگسازی افزایش سرانه مصرف قارچ در دوران پساکرونا:

اما به تازگی و با واکسیناسیون ، کاهش شیوع و کنترل این بیماری انجمن صنفی قارچ اقدام به از سرگیری مجدد برگزاری این دوره های آموزش آشپزی با قارچ در سراهای محله مناطق ۲۲ گانه تهران، با تدریس سرکار خانم عیوضی کارشناس مجرب آشپزی و تغذیه رسانه ملی و اهدای قارچ رایگان به شرکت کنندگان نموده است در جهت فرهنگ سازی افزایش سرانه مصرف قارچ در دوران پساکرونا که اقدامی بسیار موثر و مفید خواهد بود.

برگزاری دوره های آموزشی آشپزی با قارچ در سرای محلات توسط انجمن صنفی پرورش قارچ
برگزاری دوره های آموزشی آشپزی با قارچ در سرای محلات توسط انجمن صنفی پرورش قارچ

گزارش هاگ به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی ایران

انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران قصد دارد، کارگاه آموزشی آشپزی با قارچ خوراکی در سراهای محله‌های تهران با عنوان «زندگی سالم – تغذیه سالم» برگزار می‌کند.

اولین دوره آموزشی رایگان آموزش آشپزی خورش‌های ایرانی و غذاهای سنتی با قارچ، در سرای های محله تهران توسط انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این کلاس‌های رایگان به سرای محله سکونت خود مراجعه فرمایند. با مصرف قارچ‌های خوراکی تولید شده در واحدهای تولیدی تحت نظارت انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی سلامت خود و خانواده‌تان را تضمین کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بخش گزارشات در هاگ را تماشا و مطالعه کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا