کارآفرینی در حوزه قارچ

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی پرورش قارچ

انجمن علمی دانشجویی مهندسی طبیعت دانشگاه تربت حیدریه، کارگاه آموزش تخصصی پرورش و تولید قارچ دکمه‌ای در منزل را برگزار می‌کند.

قرار است این کارگاه آموزشی کشت و پرورش قارچ در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ دی ماه ساعت ۱۰ الی ۱۲، با تدریس مهندس علی میرزایی، کارشناس ارشد تولیدات گیاهی و مشاوره و مربی تولید قارچ دکمه ای، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

«شناخت انواع قارچ»، «آشنایی با روش‌های تولید کمپوست قارچ»، «مکان‌یابی طراحی و احداث یک واحد تولیدی»، «آشنایی با تاسیسات و تجهیزات آشنایی با اصطلاحات و راه اندازی یک واحد پرورش»، «مواد اولیه مصرفی و انواع سیستم کشت»، «آشنایی با روش ککینگ و رافلینگ»، «خاک دهی، هوادهی و ریسه دوانی»، «برداشت قارچ و فیزیولوژی پس از برداشت» و «آشنایی با بیماری‌ها و آفات شایع و نحوه مبارزه» از جمله موضوعات و سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی، می‌توانند جهت ثبت‌ نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه Roshandel_Amir@ در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

 

منبع: ایسنا


برگزاری کارگاه آموزشی قارچ دکمه‌ای

انجمن علمی دانشجویی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی، کارگاه آموزشی مهارتی پرورش قارچ دکمه‌ای را بصورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه آموزشی قارچ دکمه‌ای

به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از باشگاه خبری دانشجویان ایسنا، جلسه آموزش کشت و پرورش قارچ دکمه‌ای جمعه ۲۱ آذر ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۲ از طریق اسکای‌روم و با تدریس مهندس علی فلاحی برگزار می‌شود.

همچنین جلسه‌ی عملی این کارگاه نیز روز شنبه ۲۲ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ برپا خواهد شد، که افراد غیرساکن در کرمانشاه می‌توانند از طریق لایو اینستاگرام صفحه‌ی انجمن به نشانی زیر در آن حاضر شوند و از آموزه‌های آن بهره ببرند.

http://instagram.com/anjoman_agriii

 

اخبار مربوط به کارآفرینی در صنعت قارچ را در مجلعه هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا