پیش غذا و دسر با قارچ

بقچه قارچ و پنیر یوفکا یک پیش غذای لذیذ

یک پیش غذای لذیذ و مقوی به سبک کافه ها

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای لذیذ و مقوی به سبک کافه ها رفته ایم. در این مقاله دستور پخت بقچه قارچ و پنیر یوفکا را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه بقچه قارچ یوفکا با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  • خمیر یوفکا مستطیلی: 20 ورق
  • قارچ: 300 گرم
  • پنیر خامه‌ای: 100 گرم
  • پیازچه: 10 عدد
  • کره ذوب‌شده: 100 گرم
  • آب‌لیمو: 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل: به مقدار لازم
  • نمک: به مقدار لازم
  • روغن: به مقدار لازم

طرز تهیه:

قارچ‌ها را خورد کرده و به همراه آب‌لیمو تفت می‌دهیم تا آب قارچ خارج شود. قسمت سفید پیازچه را جدا کرده و پس از خورد کردن با نمک و فلفل به قارچ اضافه می‌کنیم. قسمت سبز پیازچه را در آب جوشانده تا کمی تغییر رنگ داده و نرم شود. 4 پنیر خامه‌ای را به قطعات کوچک برش می‌دهیم.

خمیر یوفکا را از فریزر خارج کرده و می‌گذاریم تا از حالت انجماد خارج شود. (برای استفاده از خمیر یوفکای منجمد شده بهترین راه این است که حداقل 12 ساعت قبل از استفاده، خمیر را از فریزر خارج کرده و درون یخچال نگهداری کنیم تا خمیر به آرامی از حالت انجماد خارج شود، این کار باعث می‌شود تا سطح خمیرهای داخل بسته کمتر خیس شده و خمیر راحت‌تر به‌صورت لایه‌لایه شود و یا اینکه یک تا دو ساعت قبل از مصرف بسته را از فریزر خارج کرده و در دمای محیط قرار داده و در روی بسته با تیغ یک شکاف 3 تا 4 سانتی ایجاد کنید تا هوا به مقدار بسیار جزئی وارد بسته شود. در نظر داشته باشید که درب بسته را باز نکنید).

یک لایه از خمیر را برداشته و سطح آن را به کره ذوب‌شده آغشته می‌کنیم تا خمیر مرطوب شود. سپس لایه دوم را روی لایه اول گذاشته و مجدد خمیر را مرطوب می‌کنیم. مقدار از مواد را در وسط خمیر گذاشته و یک تکه از پنیر خامه‌ای را روی مواد قرار می‌دهیم. اطراف خمیر را بالا آورده تا به‌صورت بقچه درآید، سپس با یک پیازچه دور خمیر را گره می‌زنیم. بقچه‌های آماده را درون فر از قبل گرم شده با درجه حرارت 200 درجه سانتی‌گراد قرار داده تا سطح خمیرها طلایی شود.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا