کارآفرینی در حوزه قارچ

بهره برداری از ۴۰ طرح اشتغالزایی در ورزنه

در سال جاری ۲۰۰ طرح اشتغالزایی در این شهرستان اجرا می شود

بهره برداری از ۴۰ طرح اشتغالزایی در ورزنه، از ابتدای سال جاری تاکنون بهره برداری از ۴۰ طرح اشتغالزایی در ورزنه، بنیاد برکت ۴۰ طرح اشتغالزایی با اعطای وام‌های کم سود را در روستا‌های شهرستان ورزنه اجرا کرده است.

به گزارش هاگ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ فرماندار ورزنه با اشاره به  اجرای ۱۷۱ طرح اشتغالزایی خرد و خانگی در سال گذشته در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح‌ها با هزینه ۷ میلیارد تومان برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

سعید رحیمی با بیان اینکه نرخ بیکاری در این شهرستان بیش از ۱۲ درصد است، گفت: همین موضوع باعث شده شهرستان ورزنه در استان اصفهان رتبه اول در بیکاری را داشته باشد و بنیاد برکت به همین منظور این شهرستان را هدف طرح‌های اشتغالزایی قرار داده است. باتوجه به پتانسیل بالای پرورش قارچ در جذب نیروی انسانی و کارآفرینی این حرفه در دستور کار برای پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی قرار دارد.

سمیرا دلاوری نماینده بنیاد برکت در شهرستان ورزنه با بیان اینکه قرار است در سال جاری ۲۰۰ طرح کارآفرینی در این شهرستان اجرا شود، گفت: به همین منظور وام‌های کم سود در اختیار رسته‌های مختلف شغلی مانند قالیبافی، صنایع دستی، پرورش قارچ، پرورش ماهی، بومگردی و مشاغل فنی و خدماتی قرار می‌گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا