اخبار صنعت قارچجهاد کشاورزی

آماده بهره برداری شدن ۹ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی میاندوآب

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته جهادکشاورزی، ۹ طرح عمرانی و تولیدی در حوزه های آب و خاک و باغبانی با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش هاگ به نقل از خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، علی  دیانتی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با بیان این مطلب اظهارکرد: با آغاز بهره برداری از این طرح ها برای ۱۷ نفر بطور مستقیم و ۳۴ نفر بصورت غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

دیانتی خاطر نشان کرد: ۸ پروژه مربوط به حوزه آب و خاک با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، شامل اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار و کم فشار، در مجموع به مساحت ۳۴ هکتار در روستاهای ارمناک علیا، یاغلان تپه، سیستک، گوگ تپه، وکیل کندی، و قجلو و یک طرح مربوط به حوزه تولیدات گیاهی، شامل واحد پروش قارچ خوراکی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، در روستای قاریاغدی است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب، برگزاری مراسم دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجلیل از تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی شهرستان، ایراد سخنرانی توسط مدیر و تشکیل میز خدمت در نماز جمعه بیست و هفتم خرداد ماه، برپایی نشست خبری و ارائه دستاوردها و عملکرد جهاد کشاورزی را از سایر برنامه های گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان میاندوآب برشمرد.

در این نشست علی سلطانی، امام جماعت جهاد کشاورزی میاندوآب، با اشاره به آیات و روایات و تشریح جایگاه کشاورزی در دین مبین اسلام، ابراز داشت: در بیش از یکهزار و 200 آیه قرآنی به اهمیت کشاورزی و آب و خاک اشاره شده از شغل کشاورزی به عنوان شغل انبیاء نام برده شده است.

وی افزود: فعالیت در نهاد انقلابی جهاد کشاورزی که یادگار امام راحل است، مایه مباهات و افتخار ماست و خدمت خالصانه به تولیدکنندگان و کشاورزان، که از زحمتکش ترین اقشار و بندگان خدا هستند؛ مانند عبادت است.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا