پیش غذا و دسر با قارچ

تارت قارچ وحشی خوشمزه و لذیذ

درست کردن تارت سخت تر از پختن پای نیست و زمان بر نیست

چگونه یک کیک قارچ وحشی (تارت) بسازیم؟
درست کردن تارت سخت تر از پختن پای نیست و زمان بر نیست، اگر طرز تهیه پای را بلد باشید، طرز پخت گالت را نیز بلدید و اگر نمی دانید چگونه یک پای درست کنید، نترسید! ما شما را راهنمایی می کنیم.

با ساختن پوسته تارت (کیک) شروع کنید! مواد خمیر خشک تارت را با هم مخلوط کنید، کره سرد را برش دهید، مقداری آب یخ به آن اضافه کنید و خمیر خود را خنک کنید.
فیلینگ شیرینی قارچ را با هم مخلوط کنید. فیلینگ قارچ وحشی مرزه و پیاز را بشویید، برش دهید و تفت دهید.
خمیر سرد شده را به شکل دایره بزرگ در آورید. وسط دایره را با خامه تازه آغشته کنید و در لبه‌های پوسته شیرینی‌تان بگذارید تا پوسته تارت شود.
قارچ های پخته شده را روی خامه ریخته و با پنیر و سبزیجات تازه بپاشید. لبه ها را با دقت تا کنید و آن پیش غذای تارت قارچ وحشی زیبا را در فر بریزید.

مواد لازم برای تهیه این رسپی:

3فنجان قارچ کوهی
3 قاشق غذاخوری کره
1 عدد پیاز کوچک خرد شده
1/2 قاشق چایخوری نمک
1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
1/3 فنجان کرم فریشه(خامه)
1/4 قاشق چایخوری آویشن تازه
3/4 فنجان پنیر گراویر، رنده شده
1عدد تخم مرغ
2و 1/2 فنجان آرد
1 قاشق غذاخوری شکر
1 قاشق چایخوری نمک
2 قاشق چایخوری پیازچه تازه ساطوری شده
1 قاشق غذاخوری آویشن تازه ساطوری شده
1 قاشق غذاخوری جعفری برگ تخت ساطوری شده
12 قاشق غذاخوری کره (دمای محیط)
6 قاشق غذاخوری آب یخ

مراحل آماده سازی تارت قارچ وحشی

تارت قارچ وحشی خوشمزه و لذیذ
تارت قارچ وحشی خوشمزه و لذیذ

در یک کاسه بزرگ، آرد، شکر، نمک، پیازچه، آویشن و جعفری را در ظرفی با همزن بزنید. هنگامی که گیاهان در آرد غلطانده شدند و به طور یکنواخت پخش شدند، یک برش کره به مخلوط آرد استفاده کنید آب اضافه کنید؛ خمیر را ورز دهید تا آرد و کره با هم مخلوط شوند. بیش از حد مخلوط نکنید. خمیر را به شکل یک دایره صاف در آورده و آن را در یک ظرف قرار دهید و در آن را بپوشانید. قبل از استفاده حداقل 20 دقیقه در یخچال قرار دهید.
در حالی که خمیر در حال سرد شدن است، فیلینگ را درست کنید. با استفاده از یک حوله کاغذی مرطوب، قارچ ها را “بشویید”. هر قارچ را به 4قسمت خرد کنید. باقی مانده کره را در یک تابه سنگین ذوب کنید. پیاز را اضافه کنید و 3 تا 5 دقیقه روی حرارت متوسط ​​تفت دهید. قارچ ها را اضافه کنید و حرارت را تا متوسط ​​رو به بالا افزایش دهید. قارچ ها را به مدت 5 تا 7 دقیقه بپزید تا قارچ ها نرم شوند و بیشتر مایع آن تبخیر شود. نمک و فلفل را اضافه کنید. حرارت را خاموش کنید و کنار بگذارید.
فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.
روی سطحی که کمی آرد پاشی شده، خمیر را به شکل دایره ای به ضخامت حدود 1سانتی متر درآورید. با احتیاط به یک کاغذ روغنی منتقل کنید.
کرم فریشه یا خامه را روی خمیر قرار دهید. از مرکز شروع کنید، به سمت بیرون بروید و یک حاشیه 3سانتی در اطراف باقی بگذارید. با استفاده از یک قاشق، مخلوط قارچ را از تابه خارج کرده و به آرامی روی کرم فریشه قرار دهید. روی آن را آویشن تازه بپاشید. حاشیه را به سمت بالا و روی فیلینگ تا بزنید و در صورت نیاز چین بزنید.
در یک کاسه کوچک، تخم مرغ را با 2 قاشق غذاخوری آب هم بزنید. با استفاده از یک برس شیرینی پزی، تخم مرغ را به لبه خمیر آغشته کنید.
تارت قارچ وحشی را به مدت 45-50 دقیقه در فر قرار دهید. اگر پوسته شروع به قهوه ای شدن کرد، آماده سرو می باشد. قبل از برش دادن و سرو، بگذارید 5 دقیقه روی توری سیمی خنک فر باشد.

این غذا دارای: کالری : 665 | پروتئین : 14 گرم | کربوهیدرات ها : 45 گرم | چربی کل : 46 گرم | فیبر رژیمی : 4 گرم | کلسترول : 124 میلی گرم | سدیم : 717 میلی گرم | کل قندها : 5 گرم | می باشد.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا