اخبار عمومی و گزارش

تاکید فرماندار ماسال بر رویکرد راهگشایانه

جلسات باید در عالم واقع منجر به نتیجه و حل مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران شود

فرماندار ماسال در سخنان خود با اشاره به شرایط و چالش‌های پیش رو، بر لزوم وجود رویکرد راه‌گشایانه جهت حل مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری هاگ، محمدجواد عامر در جریان برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید این شهرستان که با حضور جمعی از سرمایه‌ گذاران بخش کشاورزی و روسای ادارات و بانک‌های ذی‌ربط برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران که مدت‌ها به طول می‌انجامد تنها با یک پیگیری تلفنی قابل‌حل شدن است، در همین راستا تأکید کرد: باید نگاه روسای ادارات و بانک‌ها در قبال سرمایه‌گذاری و کارآفرینی گشایش و رفع مشکلات باشد.

نتایج جلسات باید عملی شوند

این فرماندار در سخنان خود در خصوص برگزاری جلسات مستمر جهت رفع مشکلات، این نکته را یادآور شد: این جلسات باید در عالم واقع منجر به نتیجه و حل مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران شود.

عامر ضمن معمول دانستن برخوردهای کاری در طی مسیر و روند اداری پرونده‌های سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: چیزی که مهم است این است که در طی دوران مدیریتی آثار خوبی برای منطقه و آیندگان برجای بگذاریم و از این فرصت به‌درستی برای خدمت استفاده کنیم.

فرماندار ماسال در تکمیل صحبت‌های خود در خلال بررسی مشکلات پیش روی چند مجتمع تولید قارچ شهرستان، دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات این واحدها را صادر کرد و از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست در مواردی که نیاز به حل مشکل در سطح استان است، مشکلات را جهت طرح در کارگروه رفع موانع تولید استان اعلام کند.

اخبار عمومی و گزارش صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا