گزارشات

تبلیغات قارچ در مترو پایتخت کشور

اندر احوالات تبلیغ قارچ خوراکی در مترو و واکنش یکی از کاربران

تبلیغات قارچ در مترو پایتخت کشور، اندر احوالات تبلیغ قارچ خوراکی در مترو و واکنش یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام

تبلیغات قارچ در مترو پایتخت کشور،

به گزارش خبرگزاری هاگ، در روال جالبی که بعد از افزایش قیمت گوشت و درنتیجه منوی رستوران‌های ایران دچار آن شده‌اند، کاربران فضای مجازی از همزیستی مسالمت‌آمیز قارچ با قیمه می‌گویند و این که رستوران‌ها به‌جای استفاده از گوشت مشکوک؛ اگر اعلام کنند غذا بدون گوشت است، کاری تحسین‌برانگیز خواهد بود.

بر اساس تصاویر و نظرات منتشرشده از طرف کاربران ایرانی در فضای مجازی می‌توان دید که گوشت از منوی برخی رستوران‌ها  حذف‌ شده است اما ابراهیمی، رئیس اتحادیه رستوران‌داران می‌گوید تاکنون چنین گزارش‌هایی را به‌صورت رسمی دریافت نکرده‌ایم که گوشت از منوی رستوران‌ها حذف‌شده باشد. بااین‌حال، ابراهیمی تأکید می‌کند که گرانی گوشت باعث شده است مشتریان رستوران‌ها به‌شدت ریزش داشته باشند و چیزی حدود یک‌چهارم رستوران‌های تهران تقاضای ابطال مجوز  بدهند. از آن‌طرف رستوران‌های زیادی هم گوشت و برنج خود را به‌صورت اقساطی تهیه می‌کنند.

این روال و تحولات ناشی از آن در شرایطی رخ می‌دهد که کاربران فضای مجازی می‌گویند نه‌تنها گرانی غذاهای گوشتی باعث شده است که از رستوران‌ها روی‌گردان شوند بلکه آنها نگران این موضوع هستند که با جهش قیمت گوشت، برخی رستوران‌داران گوشت‌‌های فاسد یا گوشت حیوانات دیگر را جایگزین کنند. آنها معتقدند این‌ که رستوران‌ها اعلام کنند که گوشت را حذف کرده‌اند، اقدام قابل‌ احترام و نوعی مشتری مداری است تا این‌که بخواهند از گوشت بی‌کیفیت و مشکوک استفاده کنند.

گزارشات تصویری صنعت قارچ را از قاب هاگ تماشا کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا