حوادث صنعت قارچ

تجمع و اعتراض تولیدکنندگان قارچ خوراکی خراسان رضوی

مسئول روزنامه خراسان این قول را داده است که اصلاحیه‌ای بابت این موضوع تهیه کند

تجمع و اعتراض تولیدکنندگان قارچ خوراکی خراسان رضوی، نامید کننده است که نویسندگان بی‌اطلاع برخی روزنامه‌ها در کنار متن خود که مربوط به قارچ‌های سمی می‌باشد از عکس قارچ پرورشی استفاده می‌کنند.

 

با توجه به شرایط حال حاضر و تمام تلاش خانواده پرورش قارچ خوراکی جهت افزایش آگاهی عموم مردم از مزایای مصرف قارچ خوراکی، و از طرفی رساندن اطلاعات لازم در جهت متمایز دانستن قارچ پرورشی از قارچ خودرو و اینکه به هیچ‌وجه قارچ پرورشی امکان خطرناک و سمی بودن نخواهد داشت، متأسفانه شنیدن خبرهایی ازاین‌دست که نویسندگان بی‌اطلاع برخی روزنامه‌ها در کنار متن خود که مربوط به قارچ‌های سمی می‌باشد از عکس قارچ پرورشی استفاده می‌کنند، بسیار تأسف‌بار و ناامیدکننده می‌باشد.

تکرار اشتباه در انتقال اخبار

در مطالب روزهای اخیر روزنامه خراسان عکس قارچ پرورشی در کنار متن قارچ‌های سمی آورده شده است و تکرار این موضوع باعث ناراحتی پرورش‌دهندگان این استان گردیده که نهایتاً دیروز صبح اقدام به تجمع اعتراض‌آمیز به این موضوع در مقابل دفتر روزنامه خراسان داشته‌اند. تجمع و اعتراض تولیدکنندگان قارچ خوراکی خراسان رضوی.

بعد از پیگیری‌های لازم، درنهایت مسئول روزنامه خراسان این قول را داده است که اصلاحیه‌ای بابت این موضوع تهیه کند و طی روزهای آینده از فواید قارچ پرورشی مطالبی به چاپ برساند.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا