اخبار اقتصادی صنعت قارچ

هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان گنبدی پرداخت شد

تسهیلات در قالب افزون بر هزار فقره پرونده در اختیار متقاضیان قرار گرفت

 تسهیلات به کشاورزان گنبدی، به گزارش هاگ از ایرنا- گنبدکاووس مدیر جهاد کشاورزی گنبدکاووس از پرداخت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات کشاورزی به بهره‌برداران این بخش در سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب افزون بر هزار فقره پرونده در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

حبیب الله زارع روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات در بخش‌های سرمایه در گردش، کشاورز کارت، دامدار کارت، مکانیزاسیون، طرح جهش تولید در دیمزارها، بند الف تبصره ۱۸ و مشاغل خانگی بود که با همکاری بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، رفاه، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان در گنبدکاووس پرداخت شد.

وی در خصوص تسهیلات به کشاورزان گنبدی اضافه کرد: سال گذشته از مجموع هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی، ۴۶۰ میلیارد ریال برای خرید ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات این بخش و ۹۰ میلیارد ریال نیز در قالب کشاورز و دامدار کارت هزینه شد.

زارع ادامه داد: در بخش مشاغل خانگی نیز تسهیلات مورد نیاز برای “پرورش قارچ خوراکی، زنبور عسل و گل و گیاه زینتی، پرواربندی بره، پرورش گاو شیری، گوسفند و بز به متقاضیان پرداخت گردید.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۶۲ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی از شهرستان‌های مهم استان گلستان در تولیدات بخش کشاورزی است.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا