اخبار اقتصادی صنعت قارچ

تفاوت قیمت‌ها از زمین تا آسمان

امید است که ازین پس قیمت قارچ با شفافیت بیشتری گزارش شود

تفاوت قیمت‌ها از زمین تا آسمان، به گزارش هاگ در حالی که طی دو سال گذشته علاوه بر مشکلات همیشگی، بخش کشاورزی با بحران کم‌آبی و خشکسالی نیز مواجه بوده است، قیمت محصولاتی همچون کلش گندم، کمپوست و … نیز روندی صعودی در پیش گرفته است.

بنابراین به صورت طبیعی قیمت قارچ هم نیز افزایش می‌یابد. با توجه به افزایش قیمت‌ها طی یک ماه اخیر نمی‌توان انتظار داشت که قیمت قارچ امروز حتی با ابتدای ماه برابر باشد. این در حالی است که یکی از خبرگزاری‌ های رسمی (همشهری آنلاین) ادعا کرده‌ است که قیمت قارچ فله و بسته بندی شده برای سومین ماه متوالی ثابت مانده و  هر کیلو قارچ فله با قیمت 32 هزار و 500 تومن به فروش می‌رسد!! و این خبر در چند سایت خبری دیگر به نقل از این خبرگزاری بیان شده‌است.

در صورتی که قیمت هر کیلو قارچ فله امروز 25 خرداد ماه 1401 بنا بر اعلام رسمی انجمن صنفی پرورش‌ دهندگان قارچ خوراکی کشور 50 هزار تومان می‌باشد. در کنار این مطلب خبرگزاری دیگری (ممتاز نیوز) قیمت قارچ عمده درجه یک را 38 تومان اعلام می‌کند در حالی که همین محصول امروز توسط انجمن صنفی قارچ خوراکی 48 هزار تومان قیمت‌ گذاری شده‌است.

امید است که ازین پس قیمت قارچ با شفافیت بیشتری گزارش شود تا دست‌ اندرکاران صنعت قارچ را بیش از این متضرر نسازد. تفاوت قیمت ها از زمین تا آسمان است.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا