اخبار تولید قارچ سراسر کشور

تولید صنعتی قارچ ارینجی در مشهد

ما ابتدا فعالیت خود را از مجموعه‌ های کوچک آغاز کردیم

تولید صنعتی قارچ ارینجی در مشهد، درست است که در مشهد خدمات اجتماعی ما بیشترین سهم را در اشتغال دارند اما نمی‌توان صنعت و کشاورزی را فراموش کرد.

سرمایه موجود نیروی انسانی ماست

به گزارش هاگ، دکتر علی‌اکبر شمسیان، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در “آیین بهره‌برداری فاز صنعتی قارچ ارینجی” در سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی این سازمان گفت: جهاد دانشگاهی ازنظر اقتصادی، مالی و تجهیزاتی سرمایه بسیاری ندارد و تنها سرمایه ما افرادی هستند که عملکرد خوبی را از خود به‌جای می‌گذارند.

شروع تولید قارچ ارینجی

وی همچنین در ادامه سخنان خود درباره تولید صنعتی قارچ ارینجی، عنوان کرد: ماقبل از اینکه به فکر ساخت یک سوله باشیم، به این فکربودیم که چگونه می‌توان این قارچ را تولید کرد. ما از ابتدا به دنبال یک سوله ۱۰ تنی نبودیم بلکه فعالیت خود را از مجموعه‌ های کوچک آغاز کردیم.

شمسیان گفت: مقوله‌های اجتماعی، اقتصادی، اسناد بالادستی و ایجاد زمینه‌های اشتغال در مجموعه جهاد به خوبی حفظ می‌شود و این سرمایه در جهاد وجود دارد. رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد: تنوع عامل بقا است و شاید نگاه بلندمدت به تنوع درآمدهای استان کمک کند.

وی ضمن تقلیل و تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده توسط زیرمجموعه‌های  این سازمان در استان، خاطرنشان کرد: دوستان ما در جهاد بدون هیچ چشم‌داشت و نگاه مصلحت طلبانه ای به دنبال این هستند که اقدامات خوبی را انجام دهند زیرا ما بر این اعتقاد هستیم که هر اقدام خوبی که صورت می‌گیرد برای کشور ما افتخار می‌آفریند. استانداری باید کمک کند تا جهاد بتواند در ادامه این فرایند مسیر خود را ادامه دهد.

اخبار تولید قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا