اخبار تولید قارچ سراسر کشور

تولید قارچ خوراکی در شهرستان بستک

قارچ‌ها در مراکز تحقیقاتی تولیدشده و احتمال سمی بودن آن صفر است

تولید قارچ خوراکی در شهرستان بستک، قارچ‌ها در مراکز تحقیقاتی تولیدشده و احتمال سمی بودن آن صفر است. کمپوست های تهیه‌شده در این واحدها کاملاً بهداشتی بوده و از مراکز معتبر در داخل کشور خریداری می‌گردد.

تولید کاملاً بهداشتی و استاندارد

به گزارش خبرگزاری هاگ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک عادل خورشیدی طی اظهارات خود عنوان کرد: این قارچ‌ها در مراکز تحقیقاتی تولیدشده و احتمال سمی بودن آن صفر است.

خورشیدی با اشاره به رایج بودن رشد قارچ‌ها در شرایط جوی کشور، تشریح کرد: در طبیعت (جنگل‌ها و باغات و اراضی کشاورزی) انواع قارچ سمی به‌صورت خودرو رشد می‌کند و شناسایی آنها از روی ظاهرشان بسیار مشکل و بروز مسمومیت فقط از طریق قارچ‌های رشد کرده در طبیعت امکان‌پذیر است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کیفیت قارچ‌های تولیدی، خاطرنشان کرد: مصرف قارچ خوراکی تولیدشده از واحدهای مذکور هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و هیچ مشکلی مصرف‌کنندگان را تهدید نمی‌کند.

شایعات بی‌پایه و اساس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک در تکمیل سخنان خود ضمن تأکید بر اینکه مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند این نکته را یادآور شد: سودجویان اهداف شومی جهت ضربه زدن و نابودی واحدهای فعال تولید قارچ خوراکی را دنبال می‌کنند.

اخبار تولید قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا