اخبار تولید قارچ سراسر کشوراخبار صنعت قارچ

تولید ۵۲۰ تن قارچ از واحدهای پرورش قارچ شهریار در سال جاری

به همت تولیدکنندگان قارچ شهریار در سال جاری ۵۲۰ تن قارچ سالم از واحدهای پرورش قارچ این شهرستان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هاگ ، به نقل از خبرنگار ایانا در استان تهران، جلسه توجیهی تولید محصول سالم با حضور رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا و معاونت فنی و کارشناسان باغبانی، تویج و حفظ نباتات و تولیدکنندگان قارچ در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد. این جلسه توجیهی به منظور اشتغال زایی و کسب در آمد جوانان جویای کار و ترغیب آنها برای اشتغال و افزایش تولید و حمایت از تولیدات داخلی راه اندازی شده است وی افزود تولید قارچ سالم  از مهترین شاخه ها ی آموزش قارچ است و این دستور باید در مبتای کار تولید کنندگان داخلی قرار بگیرد.

در این جلسه فریده عظیمی، رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا ضمن ارائه فرایند ثبت اطلاعات جهت اخذ گواهی استاندارد ۸ محصول کشاورزی به بیان مزایای تولید محصول سالم پرداخت و مقرر شد به همت تولیدکنندگان قارچ این شهرستان در سال جاری ۵۲۰ تن قارچ سالم از واحدهای پرورش قارچ با هدف افزایش سطح علمی و عملی و فنی تولیدکنندگان و علاقه‌مندان تولید قارچ خوراکی واقع در شهریار تولید و به بازار عرضه شود.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا