تکنولوژی در صنعت قارچ

تکنولوژی بسته‌بندی مجموعه j&m farms

در سال های اخیر تکنولوژی بسته‌بندی همگام با سایر صنایع رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است. استفاده از تکنولوژی بسته بندی کمک می کند تا مواد غذایی کیفیت خود را حفظ نمایند، بسته بندی حاصل با محیط زیست سازگار باشد و در نهایت دسترسی به محصول  برای مشتری با سهولت امکان پذیر است.

تکنولوژی بسته بندی بدون استفاده از دستگاههای مدرن و پیشرفته امکان پذیر نیست. در بخش مواد غذایی بسته بندی حساسیت بیشتری پیدا می کند و علاوه بر موارد گفته شده، باید مواد غذایی از دسترس حشرات و گرما و گرد و غبار و نور دور نگه داشته شوند.

در گذشته از روش های سنتی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده میشد اما امروزه با کمک از تکنولوژی می توان بسته بندی زیبا در عین حال کاربردی را برای مواد خوراکی داشت.در این فیلم به بسته‌بندی قارچ های خوراکی پرداخته شده است و از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی را شامل می شود.

در بسته بندی قارچ ها و سایر مواد غذایی استفاده از شیوه ای که مانع ورود باکتری ها به داخل ظروف بسته‌بندی شود از اهمیت خاصی برخوردار است، چراکه حفظ تازگی و طعم مواد خوراکی بسیار مهم و حیاتی است.

فناوری نانو یکی از شگفتی های این روزها در صنعت بسته بندی است که می تواند به حفظ خواص، عطر و طعم مواد غذایی کمک شایان توجهی نماید.

علاوه بر آن بسته بندی هوشمند نیز از جمله مواردی است که به تولید کنندگان مواد غذایی برای حفظ طراوت و خواص محصول کمک می کند در این نوع از بسته بندی، دستگاه قادر به تشخیص مواد خوراکی فاسد است و رنگ بسته را تغییر می دهد .

این گونه از ورود بسته بندی های فاسد به بازار هدف جلوگیری می شود و محصولات از ماندگاری بیشتری برخوردار خواهند بود.

در این مقاله می توانید به تماشای فیلم بپردازید و با تکنولوژی بسته‌بندی در مجموعه j&m farms  بیشتر آشنا شوید و دستگاه های مدرن بسته بندی را مشاهده نمایید.

 

 

تکنولوژی در صنعت قارچ را در رکاب هاگ تماشا کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا