اخبار صنعت قارچاخبار عمومی و گزارش

تیم قارچ نگین فاتح مسابقات فوتسال جام رمضان استان همدان شد

به گزارش هاگ به نقل از خبرنگار مهر – همدان رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: تیم فوتسال قارچ نگین با شکست ۲ بر یک تیم آهن آلات وحید قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان همدان یادبود سردار شهید علیرضا شمسی پور شد.

عباس صوفی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان همدان اظهار داشت: این مسابقات از ابتدای ماه رمضان با حضور ۱۶ تیم در سالن ابن سینا همدان برگزار شد.

وی افزود: در نهایت ۴ تیم بانک مسکن، فولاد ویان، قارچ نگین و بانک مسکن به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها گفت: در مرحله نیمه نهایی قارچ نگین با نتیجه ۲ بر یک از سد فولاد ویان گذشت و آهن آلات وحید نیز موفق شد با نتیجه ۹ بر ۲ بانک مسکن را شکست دهد.

صوفی خاطرنشان کرد: در نهایت دو تیم قارچ نگین و آهن آلات وحید راهی فینال این رقابت‌ها شدند.

وی با اشاره به فینال مسابقات فوتسال جام رمضان همدان بیان کرد: در فینال مسابقات جمعه ۹ اردیبهشت ماه در یک دیدار حساس و تماشایی که به وقت‌های اضافه کشیده تیم قارچ نگین موفق شد با شکست ۲ بر یک آهن آلات وحید قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: همچنین در دیدار رده‌بندی بانک مسکن با نتیجه ۸ بر ۶ تیم فولاد ویان را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

صوفی با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان همدان یادبود شهید شاخص ورزش کشور سردار شهید علیرضاشمسی پور از کیفیت فنی بالایی برخوردار بود.

وی افزود: حضور پر شور تماشاگران در سالن ابن سینا همدان نشان از جذابیت و کیفیت فنی این دوره از رقابت‌ها داشت.

گفتنی است؛ در پایان فینال مسابقات فوتسال جام رمضان همدان با حضور حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، علی ضمیری معاون، علی رشیدی رئیس اداره ورزش شهرستان همدان، عباس صوفی رئیس، کمال عربیان نایب رئیس و علیرضا بلالی دبیر هیئت فوتبال استان همدان با اهدای کاپ و جوایز از تیم‌های اول، دوم و سوم این مسابقات تقدیر صورت گرفت.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا