حوادث صنعت قارچ

جان باختن کارگران شرکت قارچ دزفول

۲ کارگر در اثر سقوط به حوضچه آمونیاک جان خود را از دست دادند

جان باختن کارگران شرکت قارچ دزفول، ساعت ۸:۳۰ امروز جمعه یکی از کارگران این شرکت به‌ منظور لایروبی حوضچه جمع‌ آوری پساب واحد کمپوستینگ شرکت کشاورزی جلگه دز (قارچ دزفول) به درون پساب به عمق حدود نیم متر رفته تا نسبت به جمع‌ آوری کلش‌ های درون آن اقدام کند که دچار گاز گرفتگی شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- غلامعلی اسلامی زاده در ادامه سخنان خود در خصوص جان باختن کارگران شرکت قارچ دزفول افزود: به‌ محض وقوع حادثه، تعدادی دیگر از کارگران به‌ منظور نجات این کارگر اقدام کردند که پس از نجات ایشان خود دچار گاز گرفتگی شدند.

مدیرعامل این شرکت بابیان اینکه ۲ نفر در این حادثه جان باختند، تصریح کرد: ۵ نفر از کارگران نیز مسموم شدند که پس از انجام کمک‌ های اولیه و اطلاع‌ رسانی به مراکز اورژانس، آتش‌ نشانی و نیروی انتظامی توسط پرسنل شرکت برای ادامه درمان به‌ وسیله خودروهای شخصی و آمبولانس‌ های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

جزییات از نقطه‌ نظر فوریت‌ های پزشکی دزفول

به گزارش هاگ و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول، ساعت ۹ صبح امروز جمعه کارگران شرکت قارچ در شهرک صنعتی شماره یک با تماس با اورژانس سقوط تعدادی از کارگران این شرکت در حوضچه آمونیاک را گزارش دادند که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دزفول به محل حادثه اعزام شد.

۲ کارگر به ترتیب ۳۰ و ۲۵ ساله در اثر سقوط در حوضچه آمونیاک علیرغم تلاش‌ های پرسنل اورژانس ۱۱۵ و عملیات احیای قلبی ریوی جان خود را از دست دادند. گفتنی است که در این حادثه ۵ نفر دیگر دچار مسمومیت شدند که توسط آمبولانس‌ های اورژانس ۱۱۵ و با انجام اقدامات بالینی به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

امیدواریم که با رعایت مسائل ایمنی و همچنین تجهیز کارخانه جات و کارگرها به وسایل از قبیل ماسک و … دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری در صنعت قارچ کشور نباشیم.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا