اخبار تولید قارچ سراسر کشوراخبار صنعت قارچ

جای پای قارچ در هنرستان دهدشت

واحد تولید قارچ در هنرستان بنت الهدای دهدشت، میزبان حسنعلی عزت خواه، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود تا توانمندیهای این مجموعه را به معرض نمایش بگذارد.

عزت خواه در این بازدید گفت: «با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آموزش همراه با تولید انواع محصولات در هنرستان‌های این استان توسعه خواهد یافت.» وی یکی از اولویت‌های اصلی آموزش و پروش را سوق دادن هنرستان‌ها به سمت تولید انواع محصولات دانست.

وی افزود: «هدف از اجرای این طرح علاوه بر مهارت‌آموزی هنرجویان، زمینه سازی برای جذب بهتر به سمت بازار کار خواهد بود.»

عزت خواه تعداد هنرستان‌های این استان را ۷۱ موسسه برشمرد و اظهار داشت که بیش از چهار هنرستان در سطح استان در کنار آموزش به کارهای تولیدی مشغول هستند. وی رشد هنرجویان در سال جدید در رشته‌های فنی و حرفه‌ای را بیش از ده درصد دانست.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت، هنرستان بنت الهدای دهدشت را یکی از هنرستان‌های پیشرو در تولید انواع محصولات دانست و گفت: «این هنرستان علاوه بر آموزش، در تولید و عرضه انواع محصولات کشاورزی نیز نقش مهمی دارد.»

فریدون فاطمی زاده تصریح کرد: «این هنرستان با ارائه آموزش های مختلف در سال جاری با استفاده از ظرفیت هنرجویان تولید قارچ را انجام می‌دهد.» وی بر فعالیت این هنرستان در زمینه تولید انواع پوشاک نیز تاکید نمود و اظهار امیدواری کرد که با همکاری کمیته امداد از هنرجویان تحت پوشش این هنرستان حمایت گردد. به همین منظور اظهار داشت که پیش بینی می‌شود سال تحصیلی آینده بخشی از لباس مدارس با همکاری این هنرستان تامین شود.

در ادامه می توانید ویدیویی از این گزارش مشاهده بفرمایید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا