اولین‌های صنعت قارچ کشور

اولین جشنواره آشپزی با قارچ در ملارد

جشنواره آشپزی با قارچ در قطب تولید قارچ پایتخت ایران

اولین جشنواره آشپزی با قارچ  در تاریخ ۱۳۹۸/۴/۲۸ به میزبانی شهرستان ملارد – پایتخت قارچ کشور برگزار شد.اولین جشنواره آشپزی با قارچ در ملارد با حضور حسین توکلی کجانی، فرماندار ملارد، خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم این شهرستان، شهرهای هم‌جوار و شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور و همچنین مسئولان جشنواره آشپزی با قارچ، به منظور حمایت از تولیدات داخلی، ترویج غذای سالم و معرفی این شهرستان به عنوان پایتخت قارچ کشور در بوستان ملت شهر برگزار شد.

جشنواره آشپزی ملارد
جشنواره آشپزی ملارد
فستوال قارچ ملارد
فستوال قارچ ملارد

در این جشنواره ۲۵۰ کدبانوی ایرانی، هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند که پس از اعلام نظرات داوران به نفرات برتر جوایزی از قبیل سکه بهار آزادی و جوایز نقدی اهدا شد.
اجرای موسیقی، استندآپ و مسابقه بین شرکت کنندگان بخشی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود.

مصاحبه با جناب آقای دکتر افشار رئیس انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی در جشنواره آشپزی ملارد

 

مصاحبه اختصاصی با جناب مهندس رجبی رئیس هیئت‌ امنا محترم انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی کشور در حاشیه جشنواره آشپزی ملارد

 

سخنان اختصاصی سرکار خانم پروانه غلامی عضو هیئت‌مدیره انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی کشور در حاشیه جشنواره آشپزی ملارد

 

 

گزارش از خانم طاهره فارسی با غذای فسنجون با قارچ، نفر دوم مسابقه جشنواره آشپزی ملارد همراه با ما باشید.

 

صحبت‌های نفر سوم مسابقه جشنواره آشپزی

 

در این جشنواره ۲۵۰ کدبانوی ایرانی، هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند که پس از اعلام نظرات داوران به نفرات برتر جوایزی از قبیل سکه بهار آزادی و جوایز نقدی اهدا شد. اجرای موسیقی، استندآپ و مسابقه بین شرکت‌کنندگان بخشی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود.

با اولین‌های صنعت قارچ کشور در هاگ آشنا شوید.
4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا