اخبار جهان در حوزه قارچ

جشنواره قارچ تلورید TELLURIDE MUSHROOM FESTIVAL

جشنواره قارچ فلورید پس از ۴۰ سال

چهلمین جشنواره قارچ تلورید به‌صورت آنلاین برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری هاگ، جشنواره قارچ تلورید TELLURIDE MUSHROOM FESTIVAL  از ۱۰ تا ۱۶ اوت ۲۰۲۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود. از سال ۱۹۸۱ ، جشنواره قارچ تلورید مراسمی برای قارچ شناسی می‌گیرد ، این جشن شامل جدیدترین پیشرفت‌های علوم قارچ تا آشپزی‌های معروف قارچ است .

TMF که سالانه در تلورید ، کلرادو ، پایتخت جشنواره Rockies برگزار می‌شود ، نمی‌تواند یک رویداد با تاریخ رنگارنگ در یکی از زیباترین مناطق روی زمین را از دست‌بدهد.

جشنواره قارچ تلورید امسال به خاطر ویروس کرونا برای تمام علاقه مندان و کسانی که نمی‌توانند به این فستیوال سفر کنند شرایطی را فراهم کرده که بتوانند به صورت آنلاین این مراسم را مشاهده و استفاده کنند.

جشنواره TELLURIDE MUSHROOM چیست؟

 

جشنواره قارچ تلورید متشکل از تعطیلات آخر هفته‌ای از مسابقات ، گفتگوها و رویدادهای خاص مربوط به قارچ شناسی است؛ و این جشنواره به خاطر تجربه‌های پر جنب و جوشی که به همه شرکت‌کنندگان در فستیوال ارائه می‌دهد مشهور است.

قارچ‌ها اهداف زیادی از جمله تجزیه سلولز گیاه در طبیعت ، ایجاد مواد مغذی گیاهان ، استفاده به عنوان یک ماده غذایی و دارویی، اصلاح‌کننده زیستی برای تصفیه و تجزیه زمین‌های سمی از نشت روغن و از کار افتادن کشاورزی را انجام می‌دهند. با این وجود ، بسیاری از مردم از کارایی و تاثیر قارچ در خارج از آشپزخانه اطلاعی ندارند و یا بهتر است بگوییم بسیاری از مردم تصور می‌کنند که قارچ فقط برای مصرف خوراکی است.

مضامین فستیوال قارچ تلورید 2020

حدود 40 سال است که این جشنواره در حال تغییر نگرش در مورد قارچ‌های وحشی است. در زمان‌های گذشته توجه زیادی به موضوع قارچ و تاثیرات آن نشده اما امروزه این موضوع کاملاً تغییر کرده است و حدود  40 سال است که تلاش ما برای تغییر اذهان عمومی است و به همین ترتیب شعار و موضوع جشنواره امسال تغییر ذهن ، یک قارچ در یک زمان عنوان می‌شود.

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ پیگیری کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا