اخبار عمومی و گزارش

جلسه برگزاری جشنواره آشپزی ملارد

جلسه هماهنگی و ارائه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری جشنواره آشپزی با قارچ

جلسه برگزاری جشنواره آشپزی ملارد، پیرامون اجرای جشنواره قارچ که عصر روز پنجشنبه 27 تیرماه در بوستان ملت شهر ملارد برگزار میگردد، برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و تفریحی از سوی نهادهای دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده است .

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد ، جلسه هماهنگی و ارائه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری جشنواره آشپزی با قارچ در ملارد به ریاست توکلی کجانی، فرماندار این شهرستان در دفتر فرماندار تشکیل شد .

جزئیات برگزاری جلسه

در جریان برگزاری این جلسه هرکدام از حاضرین در مورد اقدامات خود ازقبیل اطلاع رسانی، تامین ملزومات و تجهیزات، پشتیبانی، جانمائی و ایجاد غرفه ها، دعوت از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان و سایر هماهنگی های مورد نیاز به ارائه توضیح پرداختند .

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد برنامه ریزی های انجام شده در این شهرستان را به گونه ای اعلام کرد که در سال رونق تولید، بعد از پرداختن به این مهم ، فعالیت هائی هم در حوزه فرهنگی برنامه ریزی شود، که برگزاری جشنواره آشپزی با قارچ یکی از این اقدامات است.

استفاده از ظرفیت های استان

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود و در همین رابطه ادامه داد: درصدد هستیم تا دیگر ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ملارد را هم به هموطنان عزیز معرفی کنیم که بعنوان نمونه این شهرستان با تولید بیش از 27 درصد قارچ کشور به پایتخت قارچ ایران معروف و مشهور است.

فرماندار ملارد هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه بازتاب و چهره مثبت از شهرستان ملارد و همچنین ثبت خاطره خوش برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان ذکر کرد .

حاضرین در جلسه

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار ملارد، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس جهاد کشاورزی، نماینده خبرگزاری صداوسیما و نماینده انجمن قارچ کشور از حاضرین در این جلسه بودند. اخبار عمومی و گزارش

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا