حوادث صنعت قارچ

دستگیری فروشنده مجیک ماشروم در فضای مجازی

در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیر قابل توجه‌ای ماده (ماشروم) ­توهم زا کشف و ضمیمه پرونده گردید

دستگیری فروشنده مجیک ماشروم، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری سوداگری که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع مجیک ماشروم (قارچ توهم زا) می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش قارچ های روانگردان در فضای مجازی، بررسی این موضوع در دستور کار پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت و مامورین این دایره شروع به رهگیری مجرم نودند.

­وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و پلیس دایره فتا، این متهم شناسایی و در جنوب پایتخت دستگیر شد.

­رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در خصوص دستگیری فروشنده مجیک ماشروم گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیر قابل توجه‌ای قارچ (ماشروم) ­توهم زا کشف و بعد از صورتجلسه، ضمیمه پرونده گردید.

­سرهنگ باباپور افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی، به جرم خود اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی معرفی شد تا روند قانونی ارتکاب جرم وی، انجام شود.

مجیک ماشروم ماده مخدر طبیعی است که بر روان و رفتار فرد تأثیر منفی دارد. از استفاده این ماده مخدر اکیدا خودداری فرمائید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

جولان قارچ توهم‌زا درمیان معتادان کرمان/دکتر ماشروم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از رکنا، فردی که با عنوان دکتر «ماشروم» در فضای مجازی اقدام به فروش نوعی ماده توهم‌زا موسوم به «ماشروم» یا قارچ توهم‌زا می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان دراین‌باره گفت: نیروهای مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی استان، با رصد فضای مجازی از فعالیت فردی که خود را «دکتر ماشروم» معرفی و با تبلیغات نامتعارف، جوانان را به مصرف ماده توهم ‌زا و صنعتی «ماشروم» ترغیب می‌کرد، باخبر شدند و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بی‌درنگ با انجام تحقیقات پلیسی این متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

کوروش احمدیوسفی افزود: از این متهم، مقداری ماری‌جوانا به همراه ابزار خاص تولید این ماده توهم‌زا کشف شد که تحقیقات از این فرد در حال انجام است.

وی یادآور شد: این ماده توهم‌زا از تولیدات صنعتی و نوظهوری است که برای نابودی و گرفتار ساختن افراد جامعه به ویژه نسل جوان تولید شده و لازم است همه به ویژه خانواده‌ها درباره این‌گونه مواد نوپدید اطلاع کافی داشته باشند و از فرزندانشان نیز در مقابل آن‌ها مراقبت کنند.

حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا