فست فود با قارچ

سوسیس بندری با قارچ و پنیر

طرز تهیه خوراک سوسیس بندری ویژه

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک سوسیس بندری با قارچ است. این غذا را می توانید به عنوان ساندویچ سرو کنید و همچنین به عنوان سس پاستا. در ادامه با طرز تهیه این خوراک سوسیس بندری با قارچ و پنیر خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:
  1. سوسیس کوکتل: ۲ عدد
  2. پیاز: 2 عدد
  3. قارچ سایز متوسط: ۴ عدد
  4. جعفری ساطوری: ۲ قاشق غذاخوری
  5. سس کچاپ یا رب گوجه فرنگی: به میزان دلخواه
  6. پنیر پیتزا: به میزان لازم
  7. نمک و فلفل: به میزان لازم

دستور پخت سوسیس بندری ویژه با قارچ و پنیر

ابتدا پیاز ها را از وسط 2 قسمت کرده و بعد بصورت ورقه ای خورد میکنیم. سپس آنها را در داخل تابه ریخته و تفت میدهیم تا طلایی رنگ شود.

حالا سوسیس‌ها را حلقه‌حلقه کرده و قارچ‌ها را نیز خرد می‌کنیم. بعد درون تابه ای سوسیس را کمی تفت داده و سرخ میکنیم و به ظرفی انتقال میدهیم. سپس قارچ‌ها را با شعله زیاد تفت می‌دهیم؛ وقتی آب قارچ‌ها کشیده شد نمک و فلفل می‌زنیم و سوسیس را به آن اضافه می‌کنیم.

حالا در این مرحله سس کچاپ را به مواد داخل تابه اضافه میکنیم و خوب مخلوط می‌کنیم تا همه جای خوراک رنگ قرمز شود. در آخر جعفری ساطوری شده را همراه با پنیر پیتزا به خوراک سوسیس بندری اضافه می‌کنیم. پنیر که آب شد سوسیس بندری ویژه آماده است. آن را درون نان ساندویچی ریخته و سرو نمایید.

*می توانید بجای سس کچاپ از رب گوجه نیز استفاده نمایید.

 

نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این فست فود با قارچ خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا