آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : خوراک قارچ و گوشت روسی

آشپزی با قارچ : طرز تهیه خوراک قارچ و گوشت روسی

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک قارچ روسی است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.
مواد لازم برای طبخ خوراک قارچ و گوشت روسی:

فیله گاو: ۷۰۰ گرم
خامه: ۱ فنجان
جعفری خرد شده: ۱ فنجان
نمک و فلفل: مقداری
قارچ: ۲۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد بزرگ
سیب زمینی: ۵۰۰ گرم
کره: نصف فنجان
شیوه‌ی پخت:
ابتدا کره را روی حرارت قرار داده تا آب شود، سپس گوشت ها را خرد کرده و درون تابه ریخته و تفت دهید. سپس پیازها را خلال کرده و به گوشت اضافه کنید و اجازه دهید با شعله‌ی کم بپزد.
سپس نمک، فلفل، جعفری و یک قاشق سوپ خوری خامه و نصف فنجان آب به آن‌ها اضافه کنید و در ظرف را بگذارید تا کم‌کم پخته شوند.
سیب زمینی‌ها را با پوست بپزید و درسته به گوشت اضافه کنید. اگر سیب زمینی‌ها درشت بود آن‌ها را کمی خرد کنید و به مدت پانزده دقیقه اجازه دهید تا با گوشت بپزند.
قارچ را ورقه ورقه کنید و با یک قاشق سوپ خوری کره سرخ کنید و به خوراک اضافه کنید. پس از اینکه قارچ‌ها پخته شدند،آن را به مواد دیگر در حال پخت اضافه کرده و بقیه خامه‌ را روی آن بریزید. بعد از چند دقیقه خوراک ما آماده است و به علت داشتن کره و خامه باید به صورت داغ سرو شود. این خوراک قارچ و گوشت را می توان با نان یا در کنار پاستا سرو کرد.
نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا