آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

خوراک هویج و قارچ آب پز (غذای گیاهی)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه خوراک هویج و قارچ آب پز

غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک قارچ و هویج آب پز است. این غذای آب پز بسیار کم کالری و رژیمی بوده و به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب می شود و گزینه بسیار مناسبی برای افراد گیاه خوار یا به اصطلاح وجترین، می باشد. همچنین می توان از آن به صورت دورچین در کنار غذاهای دیگری مثل استیک یا شنیسل نیز استفاده نمود. در ادامه با طرز تهیه این خوراک قارچ و هویج آب پز خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:
  1. قارچ: 400گرم
  2. هویج: 2 عدد
  3. پیاز: 1 عدد
  4. فلفل دلمه ای: 1/2
  5. روغن زیتون: 1 قاشق غذاخوری
  6. نمک و فلفل و زردچوبه: به میزان لازم

 

طرز تهیه:

ابتدا کف تابه را با کمی روغن چرب کنید. پیاز، قارچ، هویج و فلفل دلمه  را به صورت خلالی یا نگینی خورد کرده و در تابه ریخته و نمک و فلفل و زردچوبه را هم به آن ها اضافه کنید. زیر حرارت را کم کرده و در تابه را بگذارید و اجازه دهید آب پز شوند (چون قارچ به‌اندازه کافی آب می‌اندازد نیازی به‌اضافه کردن آب نیست) صبر کنید تا آب خوراک قارچ و هویج کشیده شود سپس آن را در ظرف کشیده و در کنار مقداری نان و کمی سس مایونز یا آب لیمو سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا