آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : خوراک قارچ و جعفری

آشپزی با قارچ : طرز تهیه خوراک قارچ و جعفری

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم دستور پخت خوراک قارچ و جعفری است که در کنار نان یک غذای سالم و کامل می باشد. همچنین می توان آن را به عنولن خورشت در کنار برنج نیز سرو نمود. در ادامه با طرز تهیه خوراک قارچ و جعفری خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. ران مرغ: 4 تکه
  2. آرد: 3 قاشق سوپخوری
  3. فلفل سیاه، ادویه1 قاشق چایخوری
  4. پیاز نگینی خردشده: 1 عدد
  5. نمک: به میزان لازم
  6. جعفری خرد شده1 دسته
  7. قارچ ریز: 400 گرم
  8. آب مرغ500 میلی‌لیتر
  9. آب‌ جوش500 میلی‌لیتر

 

طرز تهیه:

ابتدا مرغ شسته شده را خشک کرده و نمک می‌زنیم، سپس آرد و فلفل و ادویه کاری را مخلوط کرده و مرغ را در آن غلت می‌دهیم. حالا مرغ را سرخ می‌کنیم. سپس پیاز را سرخ می‌کنیم و قارچ را به آن اضافه می‌کنیم تا سرخ شود. آب مرغ را در قابلمه‌ای ریخته و اجازه می‌دهیم تا جوش بیاید و سپس مرغ و قارچ و پیاز سرخ‌ شده را به آن اضافه می‌کنیم و اجازه می‌دهیم تا کمی بپزد و در انتها جعفری خرد شده را ریخته و می‌گذاریم تا نیم ساعت جعفری پخته شود. حالا خوراک قارچ و جعفری ما آماده سرو می باشد.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا