آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : خوراک مرغابی و قارچ

آشپزی با قارچ : دستور پخت خوراک مرغابی و قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک خوراک جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک مرغابی و قارچ است. این غذای لذیذ یک غذای مجلسی شمال بوده است. در ادامه با طرز تهیه این خوراک مرغابی خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

مرغابی: ۱ عدد
قارچ: ۲۰۰ گرم
گوجه‌فرنگی: ۸۰۰ گرم
آرد: ۱/۴ پیمانه
سرکه سفید: ۱/۴ پیمانه
کرفس: ۱ ساقه
پیاز کوچک: ۱ عدد
رز ماری: به میزان دلخواه
نمک: ۲ قاشق چای‌خوری
فلفل: ۱/۴ قاشق چای خوری

طرز تهیه:

مرغابی را ۱۰ تکه کرده و پوستش را جدا کنید؛ سپس قارچ‌ها را ۴ تکه کنید؛ گوجه‌فرنگی را پوست گرفته یا از کنسرو آن استفاده کنید. ساقه کرفس و پیاز را ورقه کنید. اگر از رز ماری تازه استفاده می‌کنید یک ساقه و اگر از رز ماری خشک استفاده می‌کنید ۱/۲ قاشق چای‌خوری رز ماری کافی است. در یک آرام پز ۵ لیتری، مرغ، قارچ، گوجه، آرد، سرکه، کرفس، پیاز، رز ماری، ۲ قاشق چای‌خوری نمک و ۱/۴ قاشق چای‌خوری فلفل را با هم مخلوط‌ کنید. در آن را گذاشته و روی درجه بالا ۴ ساعت بپزید. تا زمانی که گوشت نرم شود. در حین پخت در آرام‌پز را برندارید. برای سرو کردن خوراک مرغابی باید ساقه رز ماری را دور بیندازید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا