غذای ملل با قارچ

خوراک میگو و قارچ

آموزش آشپزی با قارچ: طرز تهیه خوراک میگو

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک دریایی خوشمزه و لذیذ و مقوی ، یعنی خوراک میگو و قارچ رفته ایم. غذاهای دریایی و مخصوصا میگو دارای خواص بسیار زیاد برای بدن و همچنین کمترین ضرر از نظر چربی های اشباع و … می باشند و همچنین سرشار از امگا3 می باشند. در ادامه با طرز تهیه این خوراک میگو و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:
  1. میگو: 300 گرم
  2. قارچ: 1 بسته
  3. گوجه‌ فرنگی:3 عدد
  4. گوشت چرخ‌ کرده: 200 گرم
  5. پیاز: 1 عدد
  6. فلفل دلمه‌ای: 1 عدد
  7. رب گوجه‌ فرنگی: 1 قاشق غذاخوری
  8. روغن : 1 قاشق غذاخوری
  9. نمک و فلفل: به میزان لازم

 

طرز تهیه خوراک میگو و قارچ:

ابتدا میگوها را سرخ‌ کرده و از تابه خارج کرده. سپس پیاز را خرد کرده و تفت دهید، بعد از اینکه کمی آب پیاز گرفته شد، گوشت را بریزید و به تفت دادن ادامه دهید تا سرخ شود. قارچ‌ها را با کمی آب‌ لیمو مخلوط‌ کنید تا سیاه نشوند، سپس در تابه دیگری بریزید و روی حرارت قرار دهید تا آب آن تبخیر شود. رب را به تابه گوشت افزوده تا خامی آن گرفته‌ شده و رنگ دهد، سپس میگو و قارچ را بریزید و مخلوط نمایید. در ادامه فلفل دلمه‌ای و نمک و فلفل را اندازه کرده و همه مواد را باهم تفت دهید. حال خوراک میگو و قارچ ما آماده است و می توانید آن را در کنار نان یا پوره سیب زمینی سرو نمایید.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای دریایی خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا